מערכת COL | יום כ"א אייר ה׳תשס״ח 26.05.2008

יצא לאור: "דעתן עלך" על מסכת נזיר ● להורדה

לרגל סיום מסכת נזיר, בקרב לומדי ה"דף היומי", יוצאת היום לאור חוברת מהודרת, שישית בסדרת "דעתן עלך" מאת הרב מאיר אליטוב. בחוברת, הדרנים של הרבי למסיימי מסכת "נזיר" מבוארים בשפה שוטפת ומובנת לכל ■ הפרוייקט להבאת ההדרנים של הרבי ללומדי הדף היומי נתקבל באהדה רבה בקרב צבור הלומדים בארץ ובעולם מהם לומדי תורה הנחשפים בפעם הראשונה לחידושיו של הרבי על הש"ס ■ יצויין, כי הרב מרדכי אליהו שליט"א עודד ואף תבע מהרב אליטוב לכתוב ולהפיץ את ההדרנים של הרבי ככל יכולתו לסיפור המלא
יצא לאור:

לרגל סיום מסכת נזיר יוצאת היום לאור חוברת מהודרת, ששית בסדרת "דעתן עלך" מאת הרב מאיר אליטוב. בחוברת, הדרנים של הרבי למסיימי מסכת "נזיר" מבוארים בשפה שוטפת ומובנת לכל.

הפרוייקט להבאת ההדרנים של הרבי ללומדי הדף היומי נתקבל באהדה רבה בקרב צבור הלומדים בארץ ובעולם מהם לומדי תורה הנחשפים בפעם הראשונה לחידושיו של הרבי על הש"ס.

החוברת נתרמה הפעם על ידי הרב יוסף יצחק כץ לע"נ זקנו הרה"ח ר' משה פנחס כץ ע"ה ותופץ חינם בכל רחבי הארץ תוך שימת דגש על בתי הכנסת בהם מתקיימים שעורי הדף היומי באורח קבע.

לכתב COL נודע כי הרב מרדכי אליהו שליט"א עודד ואף תבע מהרב אליטוב לכתוב ולהפיץ את ההדרנים של הרבי ככל יכולתו. הרב אליטוב אומר כי הוא מאמין שיהיה לימוד התורה בחוברת זו לרפואתו הקרובה בתוך שאר חולי עמו ישראל.

להורדת הקובץ בפורמט PDF: לחצו כאן


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.