מערכת COL | יום כ' אייר ה׳תשס״ח 25.05.2008

עיתון 'הארץ': "תירמו באמצעות בתי חב"ד"

עיתון "הארץ" מונה שורת מפעלי חסד וארגוני צדקה להם ניתן לתרום בגדים ומוצרים ישנים שצברו אבק בבית. אחת האפשרויות: לתרום אותם לבתי חב"ד: "...אפשרות נוספת למסירת בגדים, מכשירי חשמל או ריהוט היא העברתם לאחד מ-232 סניפי חב"ד. גם כאן הכרת הקהילה מעניקה יתרון לעוסקים במלאכה: "שליחי חב"ד מכירים את הציבור המקומי, ולכן מטבע הדברים היכולת שלהם לתת מענה נכון לנזקקים מדויק יותר, והסיכוי שהתנור שקיבלנו יגיע לכתובת הנכונה גדול יותר", אומר הרב נפתלי ליפסקר, מנהל אגף סניפים בבית חב"ד"  לסיפור המלא
עיתון 'הארץ':

"לרבים מאיתנו יש המון אוצרות מונחים בארון, זרוקים במחסן או מקופלים בקפידה בבוידעם, כאלה שלא ראו אור יום מזה שנים כי אין מה לעשות איתם. כדי לממש את הפוטנציאל של אותם פריטים וגם לעשות משהו לטובת הזולת, קמו בשנים האחרונות ארגונים ועמותות שמטרתם לתווך בין אלה שרוצים לתת לבין אלה שמבקשים לקבל.

"...אפשרות נוספת למסירת בגדים, מכשירי חשמל או ריהוט היא העברתם לאחד מ-232 סניפי חב"ד. גם כאן הכרת הקהילה מעניקה יתרון לעוסקים במלאכה: "שליחי חב"ד מכירים את הציבור המקומי, ולכן מטבע הדברים היכולת שלהם לתת מענה נכון לנזקקים מדויק יותר, והסיכוי שהתנור שקיבלנו יגיע לכתובת הנכונה גדול יותר", אומר הרב נפתלי ליפסקר, מנהל אגף סניפים בבית חב"ד".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.