מערכת COL | יום כ' אייר ה׳תשס״ח 25.05.2008

חיפה: ניפצו את החלונות באמצע התפילה

האנטישמיות עולה מדרגה: אמש, מוצאי שבת, בשעת תפילת ערבית בבית הכנסת חב"ד בחיפה, נופץ חלון בית הכנסת מאבן שהשליכו נערים חוליגנים שביקשו לפגוע במתפללים, כך מדווח אתר 'לדעת.נט'. המקרה המדובר אירע שעה שמתפללי בית הכנסת היו באמצע תפילת שמונה עשרה, כששני נערים שעמדו ברחוב, החלו ליידות אבנים לעבר המתפללים שנראו מבעד לחלונות הפתוחים. אחת האבנים פגעה בחלון שהיה פתוח למחצה וניפצה את החלון  לסיפור המלא
חיפה: ניפצו את החלונות באמצע התפילה

האנטישמיות עולה מדרגה: אמש, מוצאי שבת, בשעת תפילת ערבית בבית הכנסת חב"ד בחיפה, נופץ חלון בית הכנסת מאבן שהשליכו נערים חוליגנים שביקשו לפגוע במתפללים. המקרה המדובר אירע שעה שמתפללי בית הכנסת היו באמצע תפילת שמונה עשרה, כששני נערים שעמדו ברחוב, החלו ליידות אבנים לעבר המתפללים שנראו מבעד לחלונות הפתוחים. אחת האבנים פגעה בחלון שהיה פתוח למחצה וניפצה את החלון.

בשיחה עם יוסף, מתפלל בבית הכנסת הוא מספר ל"לדעת.נט": היינו שמענו פיצוץ וחלון שמתנפץ ולפתע ראינו שמדובר בחלו שלנו בבית הכנסת שהתנפץ. אחד המתפללים שסיים שניות קודם לכן את התפילה יצא במהירות מבית הכנסת לתפוס את מיידי האבנים, אך אלו כבר נסו מהמקום.

מתפלל נוסף, שהיה בסמוך לחלון, מספר כי בעודו עומד בתפילת שמונה עשרה, שמע קול חבטה בחלון, ורסיסי זכוכיות עפו לכיוונו. "למרבה הנס, האבן לא פגעה באף אחד מהמתפללים והנזק הוא רק בחלון, אבל ברור שאותם נערים פוחזים שיידו את האבנים סימנו להם מטרה כשיידו את האבנים". מן הראוי שלא לעבור לסדר היום על מקרה שכזה, בו מיידים אבנים לעבר בית כנסת בו מתפללים אנשים. הרי ברור שאם הדבר היה מתרחש במדינה אירופאית היו נזעקים כולם על מקרה אנטישמיות נוסף, ואילו כאשר הדבר קורה כאן לצערי מתייחסים לכך באדישות".

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.