מערכת COL | יום כ' אייר ה׳תשס״ח 25.05.2008

ברזיל: ילדי המוסדות התאחדו בל"ג בעומר ● גלרייה

חגיגת ל"ג בעומר הגדולה בעיר אורגנה על ידי שלושת מוסדות החינוך החב"דיים הגדולים בעיר בארגונם של שלושת מוסדות החינוך החב"דים בעיר: חיידר ליובאוויטש, בית הספר לבנות 'גני' וישיבת תומכי תמימים ובארגונו המסור של מנהל החיידר הרב מוטי בעגון נהנו יותר מאלף המשתתפים מערב חוויתי גדוש בתוכנית עמוסה ומעניינת  לסיפור המלא
ברזיל: ילדי המוסדות התאחדו בל
חגיגת ל"ג בעומר הגדולה בעיר אורגנה על ידי שלושת מוסדות החינוך החב"דיים הגדולים בעיר בארגונם של שלושת מוסדות החינוך החב"דים בעיר: חיידר ליובאוויטש, בית הספר לבנות 'גני' וישיבת תומכי תמימים ובארגונו המסור של מנהל החיידר הרב מוטי בעגון נהנו יותר מאלף המשתתפים מערב חוויתי גדוש בתוכנית עמוסה ומעניינת.

לאחר שרב הקהילה הרב שמאי ענדע נשא מספר מילות ברכה, וילדי חמד אמרו את שנים-עשר הפסוקים יצאה התהלוכה לדרך כשמספר משאיות, נושאים על גביהם מיצגים שונים הקשורים ליהדות סוללים את הדרך למאות תלמידי מוסדות חב"ד שצעדו בתווך לצד תלמידים ותלמידות יהודים מכל בתי הספר היהודים שבעיר.

אל התהלוכה הצטרפה תזמורת המשטרה המקומית של העיר ס. פאולו שצעדה יחד עם הצועדים לאורך מסלול התהלוכה. תלמידי הישיבה שהיוו את מקהלת המתופפים עשו את עבודתם נאמנה, ותלמידי השלוחים כרכרו בעוז כשהם לא מותירים אף אדם אדיש לשמחה האדירה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.