מערכת COL | יום כ' אייר ה׳תשס״ח 25.05.2008

חולון: מאות השתתפו ב"ל"ג בעומר מדליק" עם חב"ד

מאות ילדי חולון והוריהם השתתפו ביום חמישי ערב, ל"ג בעומר, ב"מפגן אחדות" ענק שאורגן על ידי בית חב"ד חולון, בראשות הרב ירחמיאל גורליק ■ ממדורה למדורה הלכה וגדלה התהלוכה במאות הילדים המצטרפים אליה לצד הורים ותושבים רבים במהלכה נאמרו על ידי הילדים פסוקי תורה וסיסמאות יהודיות לצד שירה עליזה שצעדה לכיוון רחבת קניון חולון שהייתה כבר גדושה בהמוני ילדים והוריהם  לסיפור המלא
חולון: מאות השתתפו ב
מאות ילדי חולון והוריהם השתתפו ביום חמישי ערב, ל"ג בעומר, ב"מפגן אחדות" ענק שאורגן על ידי בית חב"ד חולון, בראשות הרב ירחמיאל גורליק.

כבר בשעות אחר הצהריים המאוחרות כאשר ראשוני מדליקי המדורות הזדרזו להדליק את מדורותיהם, הסתובבו להקת מתופפים אפריקנים מלווים בצוותות של חב''ד חולון בין המדורות הרבות הפזורות ברחבי העיר והרקידו את חבורת המדורה בשירי ל''ג בעומר שמחים ועליזים כשבסיומם הזמינו אותם לתהלוכת ומסיבת ל''ג בעומר ברחבת קניון חולון.

ממדורה למדורה הלכה וגדלה התהלוכה במאות הילדים המצטרפים אליה לצד הורים ותושבים רבים במהלכה נאמרו על ידי הילדים פסוקי תורה וסיסמאות יהודיות לצד שירה עליזה שצעדה לכיוון רחבת קניון חולון שהייתה כבר גדושה בהמוני ילדים והוריהם.

בההערכות מוקדמת, יחד עם הסדרנים הרבים בראשות פעילי בית חב''ד הר' דוד ביטון והר' דוד אסרף, סייעו לסדר המופתי, ומיד עם התכנסות הילדים ברחבה, קידמו את פניהם עם אפודת הצעדה, כובע מתאים וסרט זיהוי לחברי הקבוצה.

את האירוע פתח המנחה, ר' עמי מיימון, אשר בכשרון רב ובחן המיוחד לו הסביר למשתתפים בשפה קצרה ותמציתית על יום ל''ג בעומר, יום שמחת רבי שמעון בר יוחאי וחלקם המיוחד של הילדים ביום זה והזמין 12 ילדי חמד לאמירת שנית עשר פסוקי תפילה ותורה המסוגלים לשמירה והגנה.

בהמשך נהנה הקהל מערב מהנה עם תכנית מרתקת לילדים לצד שירה ושמחה לכבודו של רבי שמעון בר יוחאי כאשר לסיום נערכה ההגרלה הגדולה על פרסים יקרי ערך כספרי קודש, אופניים, מחשב מהודר ועוד עשרות פרסים.

הילדים והוריהם מתפזרים לביתם בהרגשה נפלאה מהחוויה המיוחדת בה ציינו את יום ל''ג בעומר ורבים ניגשו להודות למארגנים על הארוע הנפלא.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.