מערכת COL | יום י"ט אייר ה׳תשס״ח 24.05.2008

טבריה: שיוט של קדושה

לא ברור האם ילדי טבריה אוהבים דגים, אבל את הכינרת אוהבים, והם גם מאוד אוהבים להשתתף בתהלוכת ל"ג בעומר. זוהי הסיבה שרבים מהם, מכל החוגים בעיר, משתתפים מידי שנה בתהלוכת ל"ג בעומר על הכינרת שנקראת בעיר "ל"ג על הגל"  ■ "בטבריה אנו רואים איך שמבצע התהלוכות של הרבי הופך לחלק מהשגרה של הילדים בל"ג בעומר" – אומר שליח הרבי לטבריה הרב יוסף קרמר – אנחנו רואים בהצלחה הזאת, עד כמה המבצעים של הרבי חודרים בעולם"  לסיפור המלא
טבריה: שיוט של קדושה
לא ברור האם ילדי טבריה אוהבים דגים, אבל את הכינרת אוהבים, והם גם מאוד אוהבים להשתתף בתהלוכת ל"ג בעומר. זוהי הסיבה שרבים מהם, מכל החוגים בעיר, משתתפים מידי שנה בתהלוכת ל"ג בעומר על הכינרת שנקראת בעיר "ל"ג על הגל".

בתחילה הם התכנסו בפארק סמוך לחוף הכינרת, שם נערך חציו הראשון של הכינוס, הילדים אומרו פסוקי תורה, שמעו את סיפורו של ל"ג בעומר, על רבי עקיבא ורבי שמעון. לילדים הטבריינים יש הרבה מרץ – כך נראה – את הפסוקים הם אומרו כל-כך חזק עד שנדמה לעיתים ששומעו אותם עד קברו של רבי עקיבא, שטמון על צלע ההר המשקיף על מקום התהלוכה. הרב ראובן גול הנחה בוב טעם את הכינוס. כיבדו בנוכותם ראש עיריית טבריה, מר זוהר עובד ששיבח את הפעולות של חבד בעיר. גם חברי המועצה ונכבדים אחרים השתתפו. לקראת סוף הכינוס הפריחו אלפי בלונים לשמים עם בקשות אישיות - ועיקר הבקשה לביאת מלכנו משיחנו.

לאחר מכן הם צועדו לעבר ספינות חברת 'לידו' שממתינות להם בטיילת בעיר שם מתקיים חציו השני של האירוע. בעקבות העומס – 1500 משתתפים כ"י, נאלצו השנה להוסיף עוד ספינה.

את החיוך שעל פניהם של הילדים וההורים בסיום האירוע, קשה לפספס, הם הרי אוהבים לבוא, אצל ילדי טבריה תהלוכת ל"ג בעומר – זוהי מסורת.

"בטבריה אנו רואים איך שמבצע התהלוכות של הרבי הופך לחלק מהשגרה של הילדים בל"ג בעומר" – אומר שליח הרבי לטבריה הרב יוסף קרמר – אנחנו רואים בהצלחה הזאת, עד כמה המבצעים של הרבי חודרים בעולם".

ארגון התהלוכה בטבריה נעשה ע"י בית חב"ד המרכזי יחד עם השלוחים לטבריה, הרב שניאור טורקוב שמפעיל את מרכז חב"ד 'רוח על המים' ופרויקט החסד 'שי מהלב', הרב ראובן גול איש פעילות השטח בטבריה והרב עומרי בן עקיבא מנהל מרכז משיח – טבריה עלית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.