מערכת COL | יום י"ח אייר ה׳תשס״ח 23.05.2008

מאות צעדו מ"חזון איש" ל-770

רמת שלמה כולה שמחה בשמחתו של רבי שמעון בר יוחאי. תהלוכת ל"ג בעומר המסורתית המתקיימת מזה עשור שנים בשכונת רמת שלמה שבירושלים, הקיפה השנה את כל החוגים והעדות המתגוררים בשכונה הצעירה ■ בשעת ערב התארגנה התהלוכה המסודרת למופת, מהמרכז המסחרי של רמת שלמה ברחוב חזון איש, כאשר מאות הילדים נושאים לפידים בוערים, ושרים משירי ל"ג בעומר ומשבחי רשב"י  לסיפור המלא
מאות צעדו מ
רמת שלמה כולה שמחה בשמחתו של רבי שמעון בר יוחאי. תהלוכת ל"ג בעומר המסורתית המתקיימת מזה עשור שנים בשכונת רמת שלמה שבירושלים, הקיפה השנה את כל החוגים והעדות המתגוררים בשכונה הצעירה.

לא פחות מחמש מאות ילדים תינוקות של בית רבן, הלומדים בתלמודי תורה חב"ד, בתלמודי תורה חסידיים וליטאים, ספרדים וחובשי כיפות סרוגות, נטלו חלק עם הוריהם בתהלוכת הענק, המאורגנת על ידי ארגון "צבאות השם" המקומי, וקהילת חב"ד ליובאוויטש ברמת שלמה, בראשות הרב יוסף יצחק הבלין.

בשעת ערב התארגנה התהלוכה המסודרת למופת, מהמרכז המסחרי של רמת שלמה ברחוב חזון איש, כאשר מאות הילדים נושאים לפידים בוערים, ושרים משירי ל"ג בעומר ומשבחי רשב"י. את התהלוכה הובילה משאית מוזיקה צבעונית ומאירה, המיועדת בדרך כלל לשמחת הכנסת ספר תורה, ועברה הסבה לשימוש בשמחת יומה של פנימיות התורה.

במשך שעה ארוכה צעדו הילדים בסך לאורך הרחובות חזון איש, ברים, אגרות משה, קלכהיים, כאשר לאורך כל התהלוכה מעודדים ונוטלים חלק עוברים ושבים, תושבי המקום ואורחים, עד שהגיעו למקום ההתכנסות ברחבה שמול מרכז חב"ד ליובאוויטש בבית רבינו 770 שבירושלים.

כינוס ל"ג בעומר נפתח בהדלקת מדורת שמן שמוקמה בחזית בניין 770, כאשר את זכות ההדלקה רכש הנדיב החסידי הנגיד הרב יעקב הלפרין, ובהדלקה בפועל כובד מרא דאתרא של רמת שלמה הרב הבלין, והנדיב הרב הלפרין.

לאחר מחרוזת שירי ל"ג בעומר, נפתח כינוס ל"ג בעומר בהנחייתו של הרב יינון רוט, שהנחה בטוב טעם את הכינוס. נשאו דברים במהלכו הרב יוסף יצחק הבלין שנשא דברים על משמעות היום. במהלך הכינוס הוגרלו פרסים יקרי ערך כסדרות ספרים מתורת חב"ד, וכן מספר זוגות אופניים.

בעיצומו של הכינוס הוארו השמים על ידי מטחי זיקוקין די נור מרהיבים, שנורו מגג בניין 770 הירושלמי, ואור המדורה הבוהק השתלב עם אורות הזיקוקין די נור והשכונה כולה הוארה באור יקרות.

משתתפי התהלוכה ותושבי רמת שלמה ביקשו להביע את תודתם לאנשים שמאחורי ארגון התהלוכה שעמלו וטרחו רבות למען שמחתו של רשב"י, העסקנים הנמרצים הרב שמואל רבינוביץ והרב יוסף מנחם הלפרין.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.