מערכת COL | יום י"ח אייר ה׳תשס״ח 23.05.2008

קפריסין: מסיבת חלאקה במרכז ההדלקה

מאות משתתפים בכינוס ל"ג בעומר בקפריסין שנערך אתמול בהצלחה רבה במרכז חב"ד בקפריסין. עם פתיחת הכינוס הוזמן הקהל להשתתף במסיבת חלאקה לילד עומר ויכמן ממשפחות הקהילה בקפריסין ■ במהלך הכינוס נקראו ההורים לרשום את ילדיהם לספר התורה של ילדי ישראל. האורחים נהנו והוסיפו לשבת בסמוך למדורה עוד שעות רבות ■ מאמן הכדורגל מר ניר קלינגר הנמנה על ידידי המרכז ביקש את רשות הדיבור וביקש להודות לשלוחי חב"ד על פועלם למען הקהילה והשרשת המסורת היהודי בקפריסין  לסיפור המלא
קפריסין: מסיבת חלאקה במרכז ההדלקה

מאות משתתפים בכינוס ל"ג בעומר בקפריסין שנערך אתמול בהצלחה רבה במרכז חב"ד בקפריסין. עם פתיחת הכינוס הוזמן הקהל להשתתף במסיבת חלאקה לילד עומר ויכמן ממשפחות הקהילה בקפריסין.

ילדי המקום נהנו מתוכנית יחודית שהופקה ע"י השליחה הגב' שיינדל רסקין וצוות השלוחות מוריה שערבי ומוריה בן יוסף שעשו ימים כלילות להפקת האירוע ולהקמת מצגת יהודית רחבה שכללה את רכבת המבצעים ומתוכנית ייחודית של אומני להטוטי אש ולאחריה שלחו "מכתב לאלוקים" בשם ילדי הקהילה ומשם צעדו להדלקת המדורה. במהלך הכינוס נקראו ההורים לרשום את ילדיהם לספר התורה של ילדי ישראל. האורחים נהנו והוסיפו לשבת בסמוך למדורה עוד שעות רבות.

מאמן הכדורגל מר ניר קלינגר הנמנה על ידידי המרכז ביקש את רשות הדיבור וביקש להודות לרב רסקין ולרבנית על פועלם למען הקהילה והשרשת המסורת היהודי בקפריסין.

השליח ורבה של קפריסין הרב אריה זאב רסקין העניק בתום הכינוס לכל המשתתפים העתק מספר התניא המהודר שהודפס במקום.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.