מערכת COL | יום ז' אדר ה׳תשס״ד 29.02.2004

שבת מיוחדת לבנות השלוחות בארץ-ישראל

עשרות בנות ממשפחות השלוחים בערים ובישובים, קיבלו בימים אלו מכתב הזמנה מארגון נשי ובנות חב"ד, להשתתף בשבת חוויתית ומיוחדת עבורן. השנה נערכת השבת בכ' באדר, פרשת 'כי תשא', ב'עין צורים' שבדרום, בסמיכות ליום ההולדת של הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא נ"ע, בכ"ה באדר, מה שיהווה מוטיב בתכני השבת. מטרת השבת היא לאפשר לבנות, אשר בכל ימות השנה אינן נמצאות בחברת בנות חב"ד מפאת השליחות בה עוסקים הן ובני משפחותיהן, להיפגש ולהיות בצוותא בשבת. השבת מאפשרת תמיכה וצמיחה לבת החסידית בשליחות, תוך החלפת חוויות מחיי השליחות, העמקת ההכרה בתפקיד הבנות והגברת השמחה בזכות זו.
שבת מיוחדת לבנות השלוחות בארץ-ישראל
דרך קבע נהנות הבנות מהתוועדות חסידית מיוחדת, הנמשכת אל תוך השעות הקטנות של הלילה, כשהמתוועדות הן לא אחרות מאשר... הבנות עצמן. אז ניתנת להן ההזדמנות לספר על השליחות מהזווית שלהן: על השמחה, ההצלחה וגם על הקשיים וההתגברות, השאלות והתשובות. הפעלות מגוונות ואטרקטיביות בנושאים מעניינים עם מדריכות מנוסות וסעודות שבת חגיגיות עם ניגונים חסידיים. כל אלו מוסיפים בהתקשרות הבנות אל הרבי – המשלח. השנה נערכת השבת בסמיכות לכ"ה באדר, יום ההולדת של הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא נ"ע, מה שיהווה מוטיב בתכני השבת. לאחר תפילת יום השבת במניין תוכלנה הבנות לשמוע את קריאת פרשת 'פרה'. בנות מגילאי 'בת מצווה' ועד לגיל בי"ס על יסודי ומכללה, שגרות במקומות שאינם ריכוזי חב"ד ופועלות בשליחות לצד בית חב"ד המקומי, יכולות להרשם לשבת במשרדי ארגון נשי ובנות חב"ד, תוך תאום עם הנהלת בית חב"ד. טלפון במשרד: 9606142 03.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
האחריות על השלוחים של מי
ז' אדר ה׳תשס״ד
ברצוני לשאול האם באמת דעתו הקדושה של הרבי היא שארגון צעירי אגודת חב"ד שהינו הגוף האחראי על השלוחים ,הוא גם אחראי על נשי השלוחים ובנותיהם ,או אולי יש חילוק בין השלוחים ששייכים לצעירי אגודת חב"ד לבין נשותיהם הקשורים לארגון נשי חב"ד. האם ידועה דעתו הקדושה של הרבי בענין ,ומהי עמדת בי"ד רבני חב"ד.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.