מערכת COL | יום ט"ו אייר ה׳תשס״ח 20.05.2008

ההכנות לתהלוכות נכנסו לישורת האחרונה ● תמונות

72 שעות לפני יציאת תהלוכות ל"ג בעומר לדרך, מטה המבצע בבית צאגו"ח בכפר חב"ד רוחש פעילות. הצוות הטכני המסור של אגף הארגון כורע תחת העומס האדיר, של אספקת הכמויות האדירות של הציוד שישרת את התהלוכות ■ אנשי המרכז חושבים על עוד חידוש ועל עוד "גימיק", כאשר המטרה הקדושה העומדת מול העיניים היא להביא כמה שיותר מילדי ישראל, להשתתף במפגן האחדות היהודי הגדול ביותר, כרצונו של הרבי לסיפור המלא
ההכנות לתהלוכות נכנסו לישורת האחרונה ● תמונות
ר' חננאל הלל, ור' מנחם פוקסמן בהכנות האחרונות (צילום: COL)
72 שעות לפני יציאת תהלוכות ל"ג בעומר לדרך, מטה המבצע בבית צאגו"ח בכפר חב"ד רוחש פעילות. הצוות הטכני המסור של אגף הארגון כורע תחת העומס האדיר, של אספקת הכמויות האדירות של הציוד שישרת את התהלוכות.

כל מי שנכנס לאולם הגדול בבית צאגו"ח יכול לשמוע את שיחות הטלפון בין הצוות ובין עשרות השלוחים, שמתאמים את דרך הגעת המשלוחים אליהם. השליח שואל, למשל: "עד מתי אתם שם?", והחבר'ה עונים: "אנחנו כאן. מתי שתגיע נהיה כאן". אתה יכול לשמוע משפטים: "בשעה שלוש בלילה יגיע אליך הציוד". ככה זה ערב ל"ג בעומר, עובדים סביב השעון.

אנשי המרכז חושבים על עוד חידוש ועל עוד "גימיק", כאשר המטרה הקדושה העומדת מול העיניים היא להביא כמה שיותר מילדי ישראל, להשתתף במפגן האחדות היהודי הגדול ביותר, כרצונו של הרבי.

כמו בעשרים ותשע השנים שעברו, הכין צאגו"ח עבור הסניפים את כל אבזרי התהלוכה: עלונים, כרזות וגלגלי פרסום לקראת התהלוכות, שלטים לתהלוכה עצמה ולמקום הכינוס, תלבושת אחידה לילדים הצועדים בתהלוכות, כובעים מיוחדים לכל הצועדים, מגוון פרסים גדול, שקיות שתייה, ספרון חדש על ל"ג בעומר, בלונים צבעוניים ומשובבי עין, אשר עליהם מודפסים עשרת המבצעים של הרבי, ואפילו חמישה מודלים מרשימים של מצוות, הניתנים להובלה על גבי רכב.

גם ההיענות המסיבית למבצע 'ח"י רוטל לרבי' גורם שמאות אלפי שקיות שתייה נפרקות מדי יום במרכז צאגו"ח, וכעבור שעות ספורות בלבד כבר עושות את דרכן לעבר 230 בתי חב"ד, ממטולה ועד אילת.

בתמונות: השליח הרב ברוך סלונים מנהל בית חב"ד במודיעין, השליח הרב רפאל סלומון מנהל בית חב"ד בעלי, והשליח הרב יוסף הרשקוביץ, מנהל הפעילות בזיתן - אוספים ציוד בצעירי-חב"ד, מידי ר' חננאל הלל, ור' מנחם פוקסמן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.