מערכת COL | יום י' אייר ה׳תשס״ח 15.05.2008

משלחת חב"ד תבקר את פצועי הפיגוע באשקלון

בעקבות הפיגוע הקשה באשקלון, בו נפצעו 15 מתושבי העיר, יצאו צוותים מיוחדים של בית חב"ד בהנהלת שליח חב"ד, הרב מנחם-מענדל ליברמן, לבקר את הפצועים הרבים המאושפזים בבתי רפואה בעיר, וביניהם ילדים רבים ■ בין הפצועים: הילדה תאיר בת אביטל, הלומדת במעון חב"ד, וילדי כל מוסדות חב"ד מתפללים לרפואתה ולרפואת אמה - "אביטל בת פנינה" ■ אנשי חב"ד יחלקו מתנות לילדים, ויעודדו את רוחם. המתנדבים יבחנו את הצרכים הדתיים של המשפחות בעקבות האירוע וכן הצורך בסיוע חומרי חסר ■ הפעילות נערכת בסיוע  מטה 'צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור', המסייע כספית ונפשית למאות משפחות נפגעי טרור ■ הרב ליברמן ל-COL: "התחושה של התושבים קשה מאוד, והם מרגישים מופקרים הידי ממשלה מבולבלת" לסיפור המלא 
משלחת חב
סגן השר מתן וילנאי ובכירי השב"כ באיזור הפיגוע (צילום בלעדי: אבי לרר ל-COL)

כתב COL

פגיעה קשה באשקלון ביום ביקורו של הנשיא בוש: 15 בני אדם נפצעו אמש (רביעי) בהם ארבעה קשה, בפגיעת רקטת גראד בקניון חוצות באשקלון. הרקטה פגעה ישירות במרכז בריאות האשה של שירותי בריאות כללית במקום. מד"א ובית הרפואה 'ברזילי' בעיר הכריזו על אירוע רב-נפגעים, ופצועים רבים הובהלו מאתר הפגיעה לבית החולים. בין הפצועים ארבעה במצב קשה ו-11 במצב בינוני. בנוסף, טופלו 62 מתושבי העיר שלקו בהלם.

מנהל בית חב"ד בעיר השליח הרב מנחם מענדל ליברמן סיפר כי "התחושה של התושבים קשה מאוד, והם מרגישים מופקרים הידי ממשלה מבולבלת. התראנו על ירי הטילים לעבר העיר מזה זמן רב, ולצערנו כל התחזיות התרחשו. התושבים קובלים על אוזלת היד של הממשלה, ותעיד על כך העובדה שהאזעקות בעיר לא עבדו והתריעו על הירי".

בין הפצועים: הילדה תאיר בת אביטל, הלומדת במעון חב"ד, וילדי כל מוסדות חב"ד מתפללים לרפואתה ולרפואת אמה - "אביטל בת פנינה"

בשבוע הבא, יחול ל"ג בעומר, ובית חב"ד נערך כרגיל, בשלב זה, לתהלוכת ל"ג בעומר הגדולה שתיערך בעיר. בתוך כך, מסר הרב ליברמן כי בתי הספר של חב"ד בעיר אינם ממוגנים בפני טילי הגארד (אלא רק בפני טילי הקאסמים), והבהלה גדולה. כמחצית מילדי בתי הספר לא הגיעו היום ללימודים.

שורת פעיליות לחיזוק ולעידוד תושבי העיר

היום (חמישי) יצאו צוותים מיוחדים של בית חב"ד לבקר את הפצועים הרבים המאושפזים בבתי רפואה בעיר, וביניהם ילדים רבים. אנשי חב"ד יחלקו מתנות לילדים, ויעודדו את רוחם. המתנדבים יבחנו את הצרכים הדתיים של המשפחות בעקבות האירוע וכן הצורך בסיוע חומרי חסר. 

בית חב"ד פתח בשורת פעיליות לחיזוק ולעידוד תושבי העיר. והחליט להגביר את הפעילות הרוחנית ופעולות חסד, במטרה להוסיף בחוסנם הרוחני של תושבי העיר.

בעקבות הפיגוע החל מיד בפעולה מטה 'צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור', המסייע כספית ונפשית למאות משפחות נפגעי טרור, בתיאום עם בית חב"ד המקומי. הרב מנחם קוטנר, מנהל המטה, מסר כי נסיון העבר מלמד כי משפחות רבות נקרעות בשעה זו בין בני המשפחה בבית לבין הנפגע בבית הרפואה, צוות בית חב"ד מהוה עבורם סיוע רב בהספקת אוכל חם לביתם ומתנדבות הדואגות להמשך ניהול הבית.

לבקשות סיוע ועזרה ניתן לפנות לבית חב"ד אשקלון, או מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור: 03-9607588 שלוחה 169.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.