מערכת COL | יום ט' אייר ה׳תשס״ח 14.05.2008

חברי השגרירות שבתו עם חב"ד

השבת האחרונה תיזכר הרבה זמן בין עשרות משתתפי 'קבלת שבת' וסעודות השבת בקהילה הישראלית במוסקבה. אולם התפילה היה מלא מפה אל פה, עשרות חברי הקהילה לצד אורחים מישראל ובתווך אורחי השבת כל חברי שגרירות ישראל במוסקבה ■ חברי השגרירות רגילים להתארח בשבתות הקהילה אך השבת הזו הצטיינה במיוחד לנוכח השתתפותם המלאה של כל חברי השגרירות כולה ובאוירה השמחה והמיוחדת של תפילות השבת כמו גם סעודות השבת שעברו בהתרוממות הנפש לסיפור המלא
חברי השגרירות שבתו עם חב
השבת האחרונה תיזכר הרבה זמן בין עשרות משתתפי 'קבלת שבת' וסעודות השבת בקהילה הישראלית במוסקבה.

אולם התפילה היה מלא מפה אל פה, עשרות חברי הקהילה לצד אורחים מישראל ובתווך אורחי השבת כל חברי שגרירות ישראל במוסקבה שהגיעו לחלוק את שמחת חברם אייל ורעיתו מיכל צדוק לרגל הולדת הבן בשעה טובה ולאחל להם את מיטב הברכות.

חברי השגרירות רגילים להתארח בשבתות הקהילה אך השבת הזו הצטיינה במיוחד לנוכח השתתפותם המלאה של כל חברי השגרירות כולה ובאוירה השמחה והמיוחדת של תפילות השבת כמו גם סעודות השבת שעברו בהתרוממות הנפש.

במהלך סעודת השבת נשא דברים בעל השמחה ונותן החסות לסעודת השבת מר אייל צדוק שהעביר בדבריו את המסר החד שעם ישראל מהווה אור לגויים כשהוא מודה לבעל האכסניה יו''ר הועדה לדוברי עברית הרב יעקב פרידמן על הארוח הנפלא. אחריו דיברו חלק מחברי השגרירות שנשאו את ברכותיהם לחברם מר צדוק.

בהמשך דיבר הרב יעקב פרידמן בנושאי פרשת השבוע ובעיקר המסר שיש ללמוד מסיפור הפרשה בכלל כשלסיום הוא מזמין את אנשי השגרירות לבקר בקביעות בקבלת השבת בקהילה, תפקידכם בשגרירות זה לייצג אחרים אבל כאן זה הבית שלכם... סיים הרב פרידמן.

סעודת השבת נמשכה שעות רבות בדברי תורה סיפורים ושירה כשהקהל יוצא שמח, מרוצה ומבטיח לשוב ולהתארח בקהילה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.