מערכת COL | יום ט' אייר ה׳תשס״ח 14.05.2008

נתניה: חב"ד מבקשת להפוך רחוב על שם הרבי

עיתון 'קול השרון' חושף כי חסידי חב"ד בנתניה, המציינים 35 שנות פעילות בעיר, מבקשים להנציח את שמו של הרבי באמצעות שם של רחוב ■ היות שמרכז חב"ד שוכן ברחוב נורדאו בקריית נורדאו, פנו ראשי בית חב"ד לעיריית נתניה והגישו בקשה לשינוי שם הרחוב ■ אלא, כך מתברר, תושבי רחוב נורדאו לא מתכוונים לוותר והם מכריזים על "מלחמת עולם תרבותית" כנגד ההצעה לסיפור המלא
נתניה: חב
עיתון 'קול השרון' חושף כי חסידי חב"ד בנתניה, המציינים 35 שנות פעילות בעיר, מבקשים להנציח את שמו של הרבי באמצעות שם של רחוב.

היות שמרכז חב"ד שוכן ברחוב נורדאו בקריית נורדאו, פנו ראשי בית חב"ד לעיריית נתניה והגישו בקשה לשינוי שם הרחוב. אלא, כך מתברר, תושבי רחוב נורדאו לא מתכוונים לוותר והם מכריזים על "מלחמת עולם תרבותית" כנגד ההצעה.

בעיריית נתניה מנסים לצנן מעט את הרוחות מחשש להתלקחות מיותרת. לקול השרון ענו בתגובה, כי "בעקבות פניה לוועדת השמות של יו"ר חב"ד נתניה, הרב מנחם וולפא, ניתנה ההצעה. יש לציין, כי ברחוב נורדאו שוכן בית חב"ד. השנה חוגגים 35 שנה לשליחות חב"ד בנתניה. כמו כן, רק במידה והנושא יאושר בועדת השמות ובמועצת העירייה, החל מחודש אוקטובר יוחלף שם הרחוב בהתאם להחלטה".



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.