מערכת COL | יום ט' אייר ה׳תשס״ח 14.05.2008

פוסטוויל: סעודת הודיה לשיחרור העצור

ר' משה רייניץ, אחד מתוך שני החב"דניקים שנעצרו ביום שני על-ידי משטרת ההגירה האמריקאית במפעל הבשר של רובשקין השתחרר ביום שלישי לאחר שהתברר שהוא בהליכים לסידור ניירות לשהייה חוקית בארה"ב. החב"דניק השני עדיין עצור ומבקשים מהציבור לומר תהילים לזכותו ולשחרורו המיידי ■ עוד נמסר, כי כל הפרסומים על סמים ונשק במפעל הם שקר והלשנה מכוונת נגד המפעל שהגיעו מגורמים אינטרסנטיים. השוטרים לא נכנסו אפילו עם כלבים ומכשירים אחרים לחפש נשק וסמים ■ COL מגיש: גלריית תמונות בלעדית מסעודת ההודיה ומהעבודות במפעל  לסיפור המלא הדיווח ב-COL: משטרת ההגירה עצרה מאות עובדים של רובשקין
פוסטוויל: סעודת הודיה לשיחרור העצור
העובדים החרדים במפעל הבשר הגדול, היום ● צילומים בלעדיים: COL
כתב COL בפוסטוויל

ר' משה רייניץ, אחד מתוך שני החב"דניקים שנעצרו ביום שני על-ידי משטרת ההגירה האמריקאית במפעל הבשר של רובשקין השתחרר ביום שלישי לאחר שהתברר שהוא בהליכים לסידור ניירות לשהייה חוקית בארה"ב. החב"דניק השני עדיין עצור ומבקשים מהציבור לומר תהילים לזכותו ולשחרורו המיידי.

כשחזר לפוסטוויל מהמעצר, ר' משה רייניץ, התפרסמה הבשורה, ובתוך דקות נהרו לביתו כל אנ"ש בעיר, לומר איתו 'לחיים', ולשמוח בשמחת פדיון שבויים. ר' משה רייניץ, סיפר כי למרות היחס הקשוח מצד השוטרים הם זכו לתנאים טובים ובין השאר גם קיבלו מנות אוכל כשר סגורות. יצוין, כי העיר שאליה נלקחו העצורים מרוחקת מפוסטוויל שעה וחצי נסיעה, ובעיר אין בית חב"ד ובקושי יש יהודים.

בינתיים התגייסו שוחטים והמשגיחים ושאר חברי הקהילה לעבוד במפעל כל היום ולמלאת את תפקידם של העובדים שנעצרו, מניו יורק מגיעים קבוצות של בחורים, עובדים שעבדו בעבר מפעל ופועלים ממפעלים באיזור איוואה מגיעים להמשיך לתפעל את המפעל הגדול ולספק בשר כשר ליהודים ברחבי ארה"ב.

כל הפרסומים על סמים ונשק במפעל הם שקר והלשנה מכוונת נגד המפעל שהגיעו מגורמים אינטרסנטיים. השוטרים לא נכנסו אפילו עם כלבים ומכשירים אחרים לחפש נשק וסמים.

כמו-כן, לפרסומים על רבנים שנכנסו בדרכים לא חוקיות לארה"ב דרך קנדה או בדרכים אחרות אין כל קשר למציאות, כולם מחזיקים בוויזות עבודה חוקיות או בגרין קארד, ועובדה שכולם שוחררו מיד לאחד בדיקת הניירות שלהם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.