מערכת COL | יום ז' אייר ה׳תשס״ח 12.05.2008

סין: האדמה רעדה גם בבייג'ין; שני יהודים נעדרים

כלי התקשורת בסין דיווחו כי 3,000 עד 5,000 בני אדם נהרגו במחוז אחד בחבל סצ'ואן וכי מניין הפצועים עומד על לפחות עשרת אלפים בני אדם בעקבות רעידת האדמה העזה שפקדה היום את המדינה ■ שני סטודנטים ישראלים באזור שנפגע עדיין לא יצרו קשר ■ הרב מענדל רסקין, מבית חב"ד דאון-טאון בבייג'ין מסר בשיחה ל-COL, כי גם בבייג'ין הורגש, המרוחקת כ-1,500 ק"מ ממוקד הרעידה, הורגש רעש האדמה, וכמה בניינים נעו במשך יותר משתי דקות, ומאות אלפים פונו מבניינים גבוהים.  "מצבם של השלוחים ובני משפחותיהם טוב", דיווח לסיפור המלא
סין: האדמה רעדה גם  בבייג'ין; שני יהודים נעדרים

כלי התקשורת בסין דיווחו כי 3,000 עד 5,000 בני אדם נהרגו במחוז אחד בחבל סצ'ואן וכי מניין הפצועים עומד על לפחות עשרת אלפים בני אדם בעקבות רעידת האדמה העזה שפקדה היום את המדינה. מאות בני אדם נקברו מתחת להריסות בתי ספר ומפעלים. שני סטודנטים ישראלים באזור שנפגע עדיין לא יצרו קשר.

הרב מענדל רסקין, מבית חב"ד דאון-טאון בבייג'ין מסר בשיחה ל-COL, כי גם בבייג'ין הורגש, המרוחקת כ-1,500 ק"מ ממוקד הרעידה, הורגש רעש האדמה, וכמה בניינים נעו במשך יותר משתי דקות, ומאות אלפים פונו מבניינים גבוהים.  "מצבם של השלוחים ובני משפחותיהם טוב", דיווח.

השירות הגיאולוגי האמריקני מסר כי רעש האדמה התרחש בשעה 14:28 (שעון מקומי) במרחק של 92 ק"מ מבירת חבל סצ'ואן, צ'נגדו, והיה בעומק של 29 ק"מ מתחת לפני הקרקע.

עוד נמסר, כי שני סטודנטים ישראלים של מכללת רידמן שהגיעו ללמוד באוניברסיטת צ'נגדו, הנמצאת באזור שבו היה מרכז הרעש, לא יצרו קשר עם ראשי האוניברסיטאות ועם רכזי הלימודים.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.