מערכת COL | יום ו' אייר ה׳תשס״ח 11.05.2008

כפר-חב"ד: שריפה גדולה כילתה מאות דונמים של חיטה

שריפה גדולה השתוללה, ב"שדה החיטה" של ועד כפר-חב"ד, השוכן מהכביש המוליך למכללת "בית רבקה", ועד לשדה התעופה "בן גוריון". מאות דונמים של חיטה, שנזרעה לפני שנת השמיטה, עלו באש, ומכבי האש הגיעו לשטח לאחר זמן רב במיוחד ■ בזכות תושב אחד הישובים באיזור, שהגיע עם טרקטור ופיזר חומר מיוחד, נמנעה התפשטות האש. רק כאשר הגיעה האש כבר לגדר כפר חב"ד ב', כיבו מכבי האש את השריפה ■ כל כיווני החקירה האפשריים בדבר השריפה - נבדקים לסיפור המלא
כפר-חב
השריפה נושקת לבתי כפר חב"ד ב'. צילום: - COL

COL

שריפה גדולה השתוללה, ב"שדה החיטה" של ועד כפר-חב"ד, השוכן מהכביש המוליך למכללת "בית רבקה", ועד לשדה התעופה "בן גוריון". מאות דונמים של חיטה, שנזרעה לפני שנת השמיטה, עלו באש, ומכבי האש הגיעו לשטח לאחר זמן רב במיוחד. גם אחרי שהגיעה הכבאית הראשונה, היא התעכבה, ולא נכנסה מיד לשטח האש.

תושבים שהתקבצו במקום, התחננו למכבי האש שישלחו כבאית נוספת, אך הכבאים השיבו: "אנחנו יודעים מה לעשות", והסיוע לא הגיע. בזכות תושב אחד הישובים באיזור, שהגיע עם טרקטור ופיזר חומר מיוחד, נמנעה התפשטות האש. רק כאשר הגיעה האש כבר לגדר כפר חב"ד ב', כיבו מכבי האש את השריפה. יצויין, כי לקראת תום האירוע, הגיעה למקום כבאית נוספת.

ר' בנימין כהן, מנהל המשק בכפר-חב"ד, סיפר ל-COL כי ,מדובר בשטח של 480 דונם, וקרוב לחציו עלה אש. החיטה, נזרעה לפני ראש השנה, והיא היתה החיטה היפה ביותר בכל האיזור. היינו אמורים לקצור אותה השבוע, ורק בגלל מזג האוויר, דחינו את קצירתה לשבוע הבא... שמרנו עליה היטב, ואף דובר כי מחיטה זו ישתמשו ל"מצה שמורה" במאפייה בכפר לשנה הבאה".

ל-COL נמסר, כי כל כיווני החקירה האפשריים בדבר השריפה - נבדקים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.