מערכת COL | יום ו' אייר ה׳תשס״ח 11.05.2008

בירושלים מאיימים: "לא להציב עמדות וידאו במירון"

מידי שנה, מתעוררים קנאי ירושלים בשבועות שלפני ל"ג בעומר, ומכסים את לוחות המודעות בעיר, במודעות נגד "הפריצות בהילולת הרשב"י" ■ השנה, האש כוונה נגד הקרנת וידאו בעלייה לציון הרשב"י, ובכללם כנגד חסידי חב"ד המקרינים קטעי וידאו מהרבי במשך כל ההילולא, ואשר מפעילים במקביל, דוכני מכירת ספרי חסידות ■ "אנו מזהירים את כל הארגונים שלא יעיזו לארגן שם שום מערכת וידאו, ולא יהיה להם אח"כ שום טענת נזקים והפסדי ממון", כותבים "ועד משמרת הקודש במירון" לסיפור המלאמה דעתכם? הגולשים מוזמנים להביע את דעתם בתגובות >>> 
בירושלים מאיימים:
פשקווילים מחוצפים ומכוערים מלאי שנאה נגד מראות הקודש של הרבי (ארכיון)

כתב COL

מידי שנה, מתעוררים קנאי ירושלים בשבועות שלפני ל"ג בעומר, ומכסים את לוחות המודעות בעיר, במודעות נגד "הפריצות בהילולת הרשב"י". השנה, האש כוונה נגד הקרנת וידאו בעלייה לציון הרשב"י, ובכללם כנגד חסידי חב"ד המקרינים קטעי וידאו מהרבי במשך כל ההילולא, ואשר מפעילים במקביל, דוכני מכירת ספרי חסידות.

מודעה החתומה בידי ראשי העדה החרדית, ובראשם הרב יצחק-טוביה וויס, אב"ד העדה החרדית, נכתב: "...פורצים העמידו מכשירים שנתחברו לאינטרנט וגרמו בזה מכשול לרבים, שעל ידה ציפו רבים באינטרנט האסורה. ...וכן הננו מבקשים להסיר את מכשול הוידאו מדרך המהדרין העולה לציון הק', ומשאר המקומות, אשר כמה וכמה פעמים הזהרנו על פריצת הוידאו וסרטים שנאסר באיסור עולם"...  

במודעה נוספת, החתומה ועד משמרת הקודש במירון, נכתב: "אנו מזהירים את כל הארגונים שלא יעיזו לארגן שם שום מערכת וידאו, ולא יהיה להם אח"כ שום טענת נזקים והפסדי ממון".

יצויין, כי חסידי חב"ד המפעילים את הקרנת הוידאו, מקפידים במאוד על גדרי הצניעות, המוקם לכתחילה רק בדרך "מהדרין", הוא מוצב במרחק רב כדי שלא לעורר התקהלויות, ועוד.

COL ימשיך לעקוב ולדווח.


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.