מערכת COL | יום ב' אייר ה׳תשס״ח 07.05.2008

החברים באגודת האופנועים הניחו תפילין בכותל

קבוצת יהודים מאוסטרליה, קנדה, וישראל החברים באגודת האופנועים בראשות מר נתן ג'קובסון מקנדה הגיעה לביקור לתפילה בכותל המערבי ולביקור במנהרות הכותל המערבי עם האופנועים הכבדים שהגיעו במכולות לישראל ■ האורחים התקבלו בחום רב על-ידי פעילי דוכן להנחת תפילין בכותל המערבי שעל-ידי צאגו"ח בהנהלת השליח הרב יוסי הלפרין ■ היום (רביעי) ביקרה בכותל קבוצה גדולה של של תיירים, מבוגרים ונערים, ממקסיקו, ארגטינה, וברזיל ■ אנ"ש מתבקשים לתגבר את דוכן הנחת התפילין, ביום חמישי, בין השעות 1-4, כדי לתת מענה לנחשול האדיר של הציבור שצפוי לבקר בכותל לסיפור המלא
החברים באגודת האופנועים הניחו תפילין בכותל
קבוצת יהודים מאוסטרליה, קנדה, וישראל החברים באגודת האופנועים בראשות מר נתן ג'קובסון מקנדה הגיעה לביקור לתפילה בכותל המערבי ולביקור במנהרות הכותל המערבי עם האופנועים הכבדים שהגיעו במכולות לישראל.

האורחים התקבלו בחום רב על-ידי פעילי דוכן להנחת תפילין בכותל המערבי שעל-ידי צאגו"ח בהנהלת השליח הרב יוסי הלפרין. האורחים התרגשו מחווית הנחת תפילין ליד שריד בית מקדשנו ואף הניחו את בקשותיהם בין אבני הכותל.


תיירים מדרום אמריקה ביקרו בדוכן חב"ד

היום (רביעי) ביקרה בכותל קבוצה גדולה של של תיירים, מבוגרים ונערים, ממקסיקו, ארגטינה, וברזיל. התיירים שמחו להניח תפילין בדוכן חב"ד, הביעו את התפעלותם מהיקף הפעילות שמקיימים צעירי חב"ד ברחבת הכותל, וקיבלו את הכתובות של בתי חב"ד והשלוחים ברחבי הגלובוס. במהלך היום, פוקדים את הכותל המערבי, אלפי בני נוער ומבוגרים, לצד חיילי צה"ל רבים, לרגל "יום הזיכרון לחיילי צה"ל".

מנהל הדוכן במשך כל ימות השנה, ר' יוסי הלפרין, מבקש לנצל את ההזדמנות בכדי לבקש מחסידי חב"ד, לבוא ולתגבר את דוכן הנחת התפילין, ביום חמישי, בין השעות 1-4, כדי לתת מענה לנחשול האדיר של הציבור שצפוי לבקר בכותל. 

במשך כל ימות השנה פועלים בדוכן פעילים רבים העושים מלאכתם במסירות רבה ובכל מזג אוויר מאירים פנים למאות המבקרים המבקשים להניח תפילין ולהתעניין בנושאים יהודיים רבים.


בר מצווה מרגשת לנער מחברון

בנוסף להפעלת דוכן חב"ד להנחת תפילין, יוזמים חב"ד בכותל, עריכת בר מצוות לנערי בר מצווה מכל רחבי הארץ. בתחילת השבוע, במסגרת שיתוף פעולה של הרב יוסי נחשון מנהל פעילות בית חב"ד חברון, ומנהל דוכן חב"ד ברחבת הכותל המערבי הרב יוסי הלפרין, נערכה בר מצווה מוצלחת ושמחה במיוחד לחתן בר מצווה מהישוב היהודי בחברון. בשמחה השתתפו חבריו לספסל הלימודים מבית הספר שהגיעו יחד עם עימו אל הכותל המערבי, יחד עם השלוחים ובני המשפחה, ששימחו את החתן. 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.