מערכת COL | יום א' אייר ה׳תשס״ח 06.05.2008

כך החלה הפעילות של חב"ד עם אלמנות צה"ל ● להאזנה

הגב' שפרה גולומבוביץ' אלמנתו של ר' דוד מרוזוב הי"ד התראיינה אשתקד לתוכנית מיוחדת שעסקה בחיילים חרדיים שנפלו במלחמות ישראל, וששודרה בגלי-צה"ל וברדיו 'קול-חי' בהנחיית קובי אריאלי. שפרה סיפרה על פעילותה לחיזוק אלמנות גיבורי צה"ל על-פי הדרכתו ובברכתו של הרבי ■ בנוסף לכך סיפרה שסמוך לנפילתו של בעלה בקרב בששת הימים נולד להם בן, והרבי שחזה ברוח קודשו את מה שיקרה כתב במכתב: "שיגדלוהו לתורה חופה ומעשים טובים", ולא כמו הנוסח הרגיל שיגדלוהו הוא וזוגתו לתורה וכו'  להאזנה
כך החלה הפעילות של חב
ר' דוד מרוזוב הי"ד (ארכיון: COL)

הגב' שפרה גולומבוביץ' אלמנתו של ר' דוד מרוזוב הי"ד התראיינה אשתקד לתוכנית מיוחדת שעסקה בחיילים חרדיים שנפלו במלחמות ישראל, וששודרה בגלי-צה"ל וברדיו 'קול-חי' בהנחיית קובי אריאלי. שפרה סיפרה על פעילותה לחיזוק אלמנות גיבורי צה"ל על-פי הדרכתו ובברכתו של הרבי.

בנוסף לכך סיפרה שסמוך לנפילתו של בעלה בקרב בששת הימים נולד להם בן, והרבי שחזה ברוח קודשו את מה שיקרה כתב במכתב: "שיגדלוהו לתורה חופה ומעשים טובים", ולא כמו הנוסח הרגיל שיגדלוהו הוא וזוגתו לתורה וכו'.

ר' דוד למד בישיבת "תומכי תמימים" בלוד, ובקיץ תשט"ו גויס לצה"ל ושירת בנח"ל מוצנח. השתתף בפשיטות של צה"ל, ובמילואים עבר קורסים של חבלן. בכל פעולה קרבית, ובכל משימה מסוכנת, היה הוא בין המתנדבים.

בשבת, ל' בסיון תשכ"ז, אחרי תפילתו, נפל ר' דוד בהגנת הארץ בשעת חילופי אש האויב; זה היה באיזור קנטרה, כשכוחות מצריים הפגיזו את ריכוזי צה"ל. הניח אשה ושלושה ילדים, שהצעיר בהם (ר' חוני מרוזוב) כבן חודש ומחצה.

■ עוד על ר' דוד מרוזוב לחצו כאן

להאזנה לחצו על כפתור ההפעלה, או באופצייה הנוספת:
לא מצליחים להאזין? לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.