מערכת COL | יום א' אייר ה׳תשס״ח 06.05.2008

גרמניה: הקונסול הכללי הניח תפילין בדוכן חב"ד

ביום ראשון נערך בהאנובר שבגרמניה פסטיבל יום ישראל הנערך על ידי ארגונים גרמניים אוהדי ישראל ונציגות ישראל בגרמניה ■ בין כל האטרקציות הרבות בפסטיבל, דוכן חב"ד היה הדוכן האטרקטיבי במקום. הדוכן הופעל על ידי צוות בית חב"ד, בראשות השלוחים הרב בנימין ושטערני וולף ■ אורח הכבוד והנואם המרכזי בארוע היה הקונסול הכללי של ישראל בגרמניה גדי להד שהינו ידיד חב"ד בגרמניה. מר להד שיבח בדבריו את פעילות חב"ד בגרמניה. מיד אחרי נאומו הניח מר להד תפילין בדוכן של חב"ד במקום  לסיפור המלא
גרמניה: הקונסול הכללי הניח תפילין בדוכן חב
הקונסול הכללי מר גדי להד מניח תפילין
ביום ראשון נערך בהאנובר שבגרמניה פסטיבל יום ישראל. ה"פסטיבל" נערך זו השנה השלישית על ידי ארגונים גרמניים אוהדי ישראל, ונציגות ישראל בגרמניה לאות הזדהות עם תושבי ארץ ישראל. הארוע שמאות רבות מיהודי העיר ואוהדי ישראל פקדו אותו, נערך בהשתתפות ראשי העיר הנובר, ראש הממשלה לשעבר של מדינת סכסוניה תחתית ואחמי"ם שונים.

בין כל האטרקציות הרבות בפסטיבל, דוכן חב"ד היה הדוכן האטרקטיבי במקום. הדוכן הופעל על ידי צוות בית חב"ד, בראשות השלוחים הרב בנימין ושטערני וולף.

דוכן היהדות זכה להצלחה רבה ולהתעניינות בין משתתפי הפסטיבל. בדוכן קיבלנו המבקרים מידע על פעילות של חב"ד בהנובר ובגרמניה, נרשמו עשרות ילדים לאות בספר תורה, עשרות מבקרים רכשו ספרי קודש . יהודים רבים גם התענינו בנושאים שונים ביהדות ונרשמו למעגל השיעורים המתקיים ע"י בית חב"ד בשפות שונות.

אורח הכבוד והנואם המרכזי בארוע היה הקונסול הכללי של ישראל בגרמניה מר גדי להד שהינו ידיד חב"ד בגרמניה. מר להד שיבח בדבריו את פעילות חב"ד בגרמניה. מיד אחרי נאומו הניח מר להד תפילין בדוכן של חב"ד במקום.

איישו את הדוכן הרב בנימין ושטערני וולף, וכן הת' מנחם מענדל גודמן, שפעל בהנובר במסגרת 'מרכז שליחות' לאיזור.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.