מערכת COL | יום כ"ו ניסן ה׳תשס״ח 01.05.2008

חדש בסדרת עצות התניא: "טרדות הפרנסה"

"טרדות הפרנסה" – ספר חדש מ"סדרת עצות התניא – התבוננות עצמית על-פי הקבלה והחסידות" ראה אור השבוע. הספר מעמיק ביחס התניא כלפי סדרת סוגיות הקשורות בפרנסת האדם והישגיו בתחום החומר ■ הספר הוא הרביעי מתוך סדרה העוסקת במשמעות הפנימית של נושאים מגוונים הקרובים לקורא בן-זמננו, והוא נכתב על-ידי ד"ר יחיאל הררי (33) המלמד חסידות במכללת ספיר שבדרום  לסיפור המלא כשחוקרים חסידות נהפכים לחסיד סטודנטים לומדים על תפיסת התקשורת בחסידות חב"ד
חדש בסדרת עצות התניא:

"טרדות הפרנסה" – ספר חדש מ"סדרת עצות התניא – התבוננות עצמית על-פי הקבלה והחסידות" ראה אור השבוע. הספר מעמיק ביחס התניא כלפי סדרת סוגיות הקשורות בפרנסת האדם והישגיו בתחום החומרי, ובהן: מדוע עול הפרנסה מכביד כל-כך? מהיכן נובעות טרדות הפרנסה? האם יש להן תפקיד או תכלית? האם ניתן להתמודד עם הלחץ הכלכלי? מה המשמעות של להיות עשיר ומהו ניסיון של עוני? אילו תכונות נדרשות כדי להתעשר? כיצד ניתן להגביר את סיכויי ההצלחה בעבודה ובעסקים? האם קיימת סתירה בין כמיהה להתפתחות רוחנית לבין השתוקקות אנושית טבעית לרווחה חומרית?

 "טרדות הפרנסה" מורה בשפה בהירה וקולחת כי על-פי תורת הקבלה והחסידות, בשל מבנה הנפש המשותף לבני האדם, טרדות הפרנסה מעסיקות את כולנו. יתר על-כן, לשעבוד העבודה תפקיד חשוב לא רק בחיינו הגשמיים אלא גם ובעיקר בתהליך הבשלתנו הרוחנית. מכאן, הקשיים הכלכליים אינם חסרי משמעות. השגת הפרנסה וההתמודדות עם טרדותיה הן פרק בלתי נפרד מחיי האדם וממבנה העולם ובאמצעותן הוא אמור להגשים את תכלית חייו.

בהתבסס על גישה זו, הספר מעניק לקוראים כלים להתמודד עם קשיי הפרנסה במישור המעשי ובה בעת מגלה לכל אחד ואחת כיצד ליצוק תוכן לחייהם במסגרת עמל יומם. 

"טרדות הפרנסה" ראה אור על-ידי הוצאת "התבוננות" בסיוע עמותת "אחדות ישראל בהפצת המעיינות", בראשות הרב ניסלביץ.

הספר הוא הרביעי מתוך סדרה העוסקת במשמעות הפנימית של נושאים מגוונים הקרובים לקורא בן-זמננו, ובהם: תקשורת, העצמה אישית, זוגיות, חלומות, התמודדות עם חרדות, מעלות התמימות, משמעות הזמן, בניית מרחב עצמי ועוד. פרסומי הסדרה צוללים למעמקי מעיינות ספר התניא והמאמרים שנאמרו על בסיסו, מלקטים מהם את העצות לקיום חיים של תוכן ומגישים אותן בעטיפה רעננה. 

עד כה ראו אור שלושה חיבורים במסגרת הסדרה: "המשמעות הפנימית של הדיבור", יום-הולדת, ראש השנה הפרטי לצמיחה רוחנית", "חלומות ומשמעות". 

 בחודש הקרוב ניתן לרכוש את הספר (כריכה קשה, 234 עמ') במחיר מבצע, באתר הוצאת התבוננות (www.hitbonenut.net), או במספר: 072-2113316; 054-4395713.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.