מערכת COL | יום כ"ו ניסן ה׳תשס״ח 01.05.2008

קונסול ישראל בניו-יורק: אנחנו מחכים למצות של חב"ד

אלפי פעילי הממסד הישראלי הרשמי בניו-יורק, קיבלו מצה שמורה לכבוד הפסח על-ידי 'צעירי-אגודת-חב"ד' המרכזית ■ "חברי הקונסוליה מחכים למצות השמורות, ואני רוצה להודות לחב"ד על עזרתם התמידית" אמר אסף שריב, הקונסול הכללי בניו-יורק ■ ומי הלך עם הרב בוטמן לחלק מצות לחברי הבונדס?  לסיפור המלא
קונסול ישראל בניו-יורק: אנחנו מחכים למצות של חב
הרב בוטמאן משוחח עם קונסול ישראל בניו-יורק אסף שריב ● צילום: COL
מאת כתב COL

אלפי פעילי הממסד הישראלי הרשמי, הקונסוליה היהודית, הפדרציה היהודית, המגבית היהודית המאוחדת, השגרירות הישראלית, "משלחת הבטחון", "הקהילות היהודיות המאוחדות" - שכולל גם את המגבית היהודית המאוחדת של כל ארצות-הברית, ו"משלחת הבונדס", קיבלו מצה שמורה לכבוד הפסח על-ידי 'צעירי-אגודת-חב"ד' המרכזית.

"נעים מאד לראות איך יהודים מחכים למצות ומקבלים אותן בחיבה", אמר הרב שמואל-מנחם-מענדל בוטמאן, מנהל 'צעירי-אגודת-חב"ד' המרכזית. "זו אחת הפעולות של הרבי, הרבי רוצה שלכל יהודי יהיו מצות שמורות לפסח".

"חברי הקונסוליה מחכים למצות השמורות, ואני רוצה להודות לחב"ד על עזרתם התמידית" אמר אסף שריב, הקונסול הכללי בניו-יורק. "חב"ד לא שוכחים אותנו ואני מודה לידידי הרב בוטמאן על הפעולות השוטפות" אמר יוחנן (דזשאן) רוסקיי, המנהל הכללי של הפדרציה היהודית והמגבית היהודית הכללית בניו-יורק.

הנשיא של הבונדס יהושע מצא הלך עם הרב בוטמאן לחלק מצות למאות הפקידים של הבונדס. "אני מכיר את חב"ד ואני עוקב אחר פעולותיהם בכל העולם".

האווארד ריגר, המנהל הכללי של "הקהילות היהודיות המאוחדות" ("יונייטד דזשואיש קאמיוניטיס") מכיר את פעולות חב"ד מקרוב עקב עבודתו המסועפת. "בכל מקום שאני נוסע אני רואה את אנשי חב"ד והם עושים עבודה נהדרת, הם חלק אנטגרלי מהנוף היהודי, והיום כל העולם רואה במוחש את תרומתם הגדולה לעם היהודי".

כל הפקידים של משלחת הבטחון קיבלו מצה שמורה מ'צעירי-אגודת-חב"ד'. ראש משלחת הבטחון יקותיאל (קותי) מור אמר שהוא מכיר ומעריך את פעולות חב"ד בכל העולם והודה לרב בוטמאן על "שזכרתם אותנו".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.