מערכת COL | יום כ"ב ניסן ה׳תשס״ח 27.04.2008

40 משפחות מקראון-הייטס יאלצו לפנות את בתיהם

"דיילי ניוז": דיירי הבנינים ברחוב לפרטס מס' 770 וברחוב איסט ניו יורק מספר 613 נדהמו כאשר קיבלו הודעה כי עליהם לפנות את בתיהם שנרכשו על ידיהם. בהודעה נרשם כי הבתים שברשותם עוקלו על ידיי הבנקים, וכספם נגנב לכאורה במרמה על ידי הקבלן. הדיירים רכשו את דירותיהם מקבלן בשם אליהו איזגווי תושב השכונה לשעבר, שעבד כקבלן בניו יורק ובינתיים נמלט ומתגורר  בירושלים לסיפור המלא ולתצלום הכתבה
40 משפחות מקראון-הייטס יאלצו לפנות את בתיהם

"דיילי ניוז": דיירי הבנינים ברחוב לפרטס מס' 770 וברחוב איסט ניו יורק מספר 613 נדהמו כאשר קיבלו הודעה כי עליהם לפנות את בתיהם שנרכשו על ידיהם. בהודעה נרשם כי הבתים שברשותם עוקלו על ידיי הבנקים, וכספם נגנב במרמה על יד הקבלן החב"די. הדיירים רכשו את דירותיהם מקבלן בשם אליהו איזגווי, תושב השכונה לשעבר, שעבד כקבלן בניו יורק ובינתיים נמלט ומתגורר בירושלים.

המשטרה חושדת כי הקבלן אסף לכיסו את הכסף שהועבר אליו מהמשכנתאות שלקחו 64 רוכשי הדירות, ולא נתן להם שטר מכר שהדירות הועברו לבעלותם. בפועל הדירות נרשמו על שמו ועל שם בני משפחתו, והכסף הועבר לרשותו בסכום המוערך בכ-15 מליון דולר.

בעלי הדירות קיבלו הודעות פינוי השבוע, לאחר שהבנקים עיקלו את יחידות הדיור. הרוכשים בתמימות ליבם לא חתמו על חוזה מסודר היות ובטחו בקבלן תושב השכונה. 
איזגווי אמר בראיון שהעניק לכתב ה"דיילי ניוז": "אני מצטער על מה שקרה למשפחות".  אחד מתושבי השכונה התוודה: "היינו תמימים, היינו צריכים לקחת עורכי דין. היום אני מבין כמה שגינו".

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.