מערכת COL | יום כ"ה ניסן ה׳תשס״ח 30.04.2008

הספריית ניידת בבית חב''ד בניצן לא נחה

הספרייה ניידת של בית חב"ד ניצן-גוש קטיף בהנהלת הרב יגאל קריזנשפט לא מפסיקה לפעול. גולש וותיק של COL דיווח לנו: "ראינו את הספרייה הניידת ובה ספרי קריאה לרוב. הילדים מאוד נהנו, והיו רתוקים לסיפורי חסידות יפים ומענינים עד שהיה קשה להוציא אותם משם ולהמשיך במסע" ■ הרב יגאל מציין כי "רבים מבני משפחות המגורשים נהנים מהספרים והשאילו ספרים רבים. המלאי הולך ואוזל, אבל אנו לא מוותרים אלא ממשיכים למלא את ניידת בית חב''ד בספרים נוספים לרווחת הילדים בכל אתר ואתר"  לסיפור המלא
הספריית ניידת בבית חב''ד בניצן לא נחה
הספרייה ניידת של בית חב"ד ניצן-גוש קטיף בהנהלת הרב יגאל קריזנשפט לא מפסיקה לפעול. גולש וותיק של COL דיווח לנו: "ראינו את הספרייה הניידת ובה ספרי קריאה לרוב. הילדים מאוד נהנו, והיו רתוקים לסיפורי חסידות יפים ומענינים עד שהיה קשה להוציא אותם משם ולהמשיך במסע".

הרב יגאל הגיע אלינו וקיבל אותנו במאור פנים במיוחד, וסיפר לנו על מסע הספרייה מיישוב לישוב של המגורשים מגוש קטיף. ראינו גם את הפצמ''ר שפגע בביתו בגוש קטיף והוא נשמר בביתו לאות סמל הנס.

הרב יגאל מציין כי "רבים מבני משפחות המגורשים נהנים מהספרים והשאילו ספרים רבים. המלאי הולך ואוזל, אבל אנו לא מוותרים אלא ממשיכים למלא את ניידת בית חב''ד בספרים נוספים לרווחת הילדים בכל אתר ואתר".



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.