מערכת COL | יום י"ג ניסן ה׳תשס״ח 18.04.2008

התספורת הראשונה בלאוס

ספק רב כמה מכם יודעים היכן ממוקמת המדינה לאוס וכמה מכם בכלל שמעו על שמה של מדינה זו. אבל לשליח הרב שלום בער מרזל ורעייתו תהילה (לבית ווקסלשטיין) זהו ביתם ומשם הם מפיצים אורה ותורה לאלפי המטיילים ש'גילו' את האתר התיירותי החדש ■ ביום י' ניסן חגגו כל באי בית חב"ד בלאוס את החאלקה לבנם הבכור מנחם מנדל שאין לו אפילו גן ללמוד בו אבל הוא יודע לדקלם ברכות ותפילות לפליאת כל מבקרי בית חב"ד  לסיפור המלא
התספורת הראשונה בלאוס
ספק רב כמה מכם יודעים היכן ממוקמת המדינה לאוס וכמה מכם בכלל שמעו על שמה של מדינה זו. אבל לשליח הרב שלום בער מרזל ורעייתו תהילה (לבית ווקסלשטיין) זהו ביתם ומשם הם מפיצים אורה ותורה לאלפי המטיילים ש'גילו' את האתר התיירותי החדש.

הרב מרזל פועל רבות ונצורות במקום שליחותו ואתמול ביום י' ניסן חגגו כל באי בית חב"ד בלאוס את החאלקה לבנם הבכור מנחם מנדל שאין לו אפילו גן ללמוד בו אבל הוא יודע לדקלם ברכות ותפילות לפליאת כל מבקרי בית חב"ד.

בני משפחתו של השליח שכל כך התרגשו מהאירוע ורצו בכל מאודם להשתתף בו לא יכלו לעשות את הדרך הארוכה עד למזרח הרחוק בערב פסח, אבל הם חגגו את החלאקה אצל הסבא רבה הרב צבי אייזנבך בירושלים בהתוועדות מיוחדת של י"א ניסן ושלחו את איחוליהם החסידיים מירושלים עיה"ק ללאוס הרחוקה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.