מערכת COL | יום י"ג ניסן ה׳תשס״ח 18.04.2008

בית-כנסת לקהילת חב"ד בגבעת-מרדכי ירושלים

בחג-הפסח יתפללו תושבי קהילת חב"ד בגבעת-מרדכי, ירושלים, בבית-הכנסת החדש שבנייתו הושלמה השבוע ■ חנוכת-הבית הרישמית של בית-הכנסת: ג' תמוז ■ וגם: על בניית הכספת הגדולה שלקחה רק 3 ימים לסיפור המלא
בית-כנסת לקהילת חב
קהילת חב"ד בגבעת-מרדכי יצאה לחרות כאשר הושלמה בנייתו של בית-הכנסת החדש, שבנייתו ארכה כארבע שנים. מדובר במבנה רחב ידיים, חדיש ומפואר, אשר ישמש את בני השכונה הירושלמית החל מחג הפסח.

סיפור נפלא התרחש בימים האחרונים כאשר תנופת הבנייה הייתה בשיאה. ציון שלומי, חבר וועד בית הכנסת, שמסר את עצמו במשך ארבע שנים וטרח יומם ולילה, ובמיוחד בשבועות האחרונים, סיפר כי כאשר הזמין אצל הנגר כספת גדולה עבור ארון הקודש, אמר לו הנגר במהלך המדידות כי זמן הכנסת הכספת הינו שלושה שבועות.

כעבור שלושה ימים התקשר הנגר לשלומי ואמר לו כי למרבה התדהמה התקשרו אליו מבית המלאכה והודיעו לו כי הכספת מוכנה. שלומי שאל את הנגר כיצד קרה הדבר, על כך השיב הנגר: "לרבי הפתרונים. בחיים לא נתקלתי בדבר כזה, וגם בבית המלאכה השתוממו עד כמה מהר הסתיימה בניית הכספת".

כאמור החל מהחג הקרוב ישמש בית הכנסת את בני הקהילה, המונהגת בידי השליח הרב יעקב סלונים, ובשביעי של פסח תתקיים במקום בע"ה סעודת משיח ברוב עם, אליה מוזמנים לא רק בני הקהילה, אלא כלל תושבי השכונה.

על פי התוכנית, חנוכת הבית הרשמית למקום תתקיים לקראת ג' תמוז הבא עלינו לטובה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.