מערכת COL | יום י"ב ניסן ה׳תשס״ח 17.04.2008

כפר חב"ד מתגעגע לחלב המהודר של זוסיק ריבקין ע"ה

בימים בהם הכול מתועש, לא מתחברים כל כך מהר במרבית תחומי החיים אל המוצר הביתי. המוצר אותו היו מכינים בתכלית ההידור במטבח האישי. הדבר בא לידי ביטוי שבעתיים בימי הפסח, בהם אנו מהדרים לא להכניס מוצרים מתועשים. חג הפסח בשנה זו הינו הראשון בו לא יזכו תושבי הכפר לקנות חלב בלתי מעובד הנחלב בתכלית ההידור, משום שזוסיק, החלבן היחיד שהיה בכפר, הסתלק לבית עולמו בחודש תמוז האחרון ■ היה מי שהביע את משאלתו שמישהו מבני הדור הצעיר במשפחה יקים את הרפת מחדש למען הדור אשר לא ידע, אך ר' זוסמן ריבקין ביקש לפני לכתו כי אף אחד לא ימשיך את הרפת אחריו  לסיפור המלא  הרפת מצטמצמת, התושבים מקווים שתמשיך לפעול - גלרייה
כפר חב
ר' זוסיק ע"ה חולב את הפרות (ארכיון: COL)
בימים בהם הכול מתועש, לא מתחברים כל כך מהר במרבית תחומי החיים אל המוצר הביתי. המוצר אותו היו מכינים בתכלית ההידור במטבח האישי. הדבר בא לידי ביטוי שבעתיים בימי הפסח, בהם אנו מהדרים לא להכניס מוצרים מתועשים. חג הפסח בשנה זו הינו הראשון בו לא יזכו תושבי הכפר לקנות חלב בלתי מעובד הנחלב בתכלית ההידור, משום שזוסיק, החלבן היחיד שהיה בכפר, הסתלק לבית עולמו בחודש תמוז האחרון.

במוסף החדשות של עיתון כפר חב"ד התפרסמה כתבה המביעה את רחשי לב הכותב, כי הדבר יחסר מאוד לחינוכו של הדור הצעיר אשר לא יכיר את המציאות של חלב כשר בתכלית ההידור לפסח.

הכותב הביע את משאלתו שמישהו מבני הדור הצעיר במשפחה יקים את הרפת מחדש למען הדור אשר לא ידע.

ר' זוסמן ריבקין ביקש לפני לכתו כי אף אחד לא ימשיך את הרפת אחריו, הוא היה מחוייב להוראתו של הרבי, אולם לא רצה לראות את בניו כורעים תחת נטל עבודה קשה זו בשבתות ובחגים ולא פחות, גם ביתר ימות השנה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.