מערכת COL | יום י"ב ניסן ה׳תשס״ח 17.04.2008

'תמונת השכונה' בבאר שבע

תושבי שכונת נאות לון, והעיר באר שבע כולה יזכו מעתה ליהנות מדי יום ביומו מזיו פניו הקדושות של הרבי. תמונת הענק של הרבי, ממוקמת בלב שכונת "נאות לון" - השכונה היוקרתית של באר שבע, בחזית מגרשי הטניס של השכונה, והיא תופסת עין כל עובר ושב ■ הרעיון הוא פרי של שיתוף פעולה מיוחד בין שליח הרבי בשכונה, הרב משה אריאל הכהן רוט, לבין יו"ר העמותה ומנהל מגרשי הטניס של נאות לון, מר גולן רוזיליו  לסיפור המלא
'תמונת השכונה' בבאר שבע

תושבי שכונת נאות לון, והעיר באר שבע כולה יזכו מעתה ליהנות מדי יום ביומו מזיו פניו הקדושות של הרבי. תמונת הענק של הרבי, ממוקמת בלב שכונת "נאות לון" - השכונה היוקרתית של באר שבע, בחזית מגרשי הטניס של השכונה, והיא תופסת עין כל עובר ושב. הרעיון הוא פרי של שיתוף פעולה מיוחד בין שליח הרבי בשכונה, הרב משה אריאל הכהן רוט, לבין יו"ר העמותה ומנהל מגרשי הטניס של נאות לון, מר גולן רוזיליו. 

בעקבות אירוע "שמחת בית השואבה" שהתקיימה השנה במקום, בו התנוססה תמונתו הקדושה של הרבי, פנה מר רוזיליו לשליח הרב רוט, ביוזמה להציב תמונת ענק של הרבי בחזית המגרש באורח קבע. 

לרגל יום הבהיר י"א ניסן – הצליחו השניים להגשים את שאיפתם – ולהביא דורון לרבי לרגל יום הולדתו.

לצד תמונת הרבי, בא המשפט הבא: כשם שעל כל יהודי להניח תפילין בכל יום חול, כך עליו להקדיש בכל יום 15 דקות של מחשבה, מה ביכולתו לעשות למען הזולת. (הרבי מליובאוויטש), ובהמשך לו, הכתובת של בית חב"ד החדש, האמור להיפתח בתקופה הקרובה, בית חב"ד נאות לון, רח' הגאונים 17, 08-6415777.

הרב רוט מספר, כי תמונת הענק הרבי והמסר שבצידה. גורמות להתרגשות והתלהבות מיוחדת בקרב העוברים והשבים מתושבי השכונה וסביבותיה,

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.