מערכת COL | יום י' ניסן ה׳תשס״ח 15.04.2008

פעילות ארצית – לציון יום הולדתו ה-106 של הרבי

אלפי חסידי חב"ד בכל רחבי הארץ יציינו ביום רביעי, י"א בניסן, את יום הולדתו ה-106 של הרבי מליובאוויטש, בהתגייסות המונית לפעילות הפצת היהדות ובשורת הגאולה של הרבי ■ החסידים יתפרשו בכל ערי הארץ, יניחו תפילין עם יהודים, יפיצו עלוני הסברה על החג, יקראו לציבור להוסיף במצוות ובמעשים טובים ויביאו לחיזוק רוח העם וליכודו ■ ההתוועדות המרכזית לרגל י"א ניסן תתקיים ביום רביעי בערב בשעה 20:30 בבית הכנסת 'בית מנחם' בכפר-חב"ד בהשתתפות קהל רב, אישי ציבור, רבנים, ואורחים  לסיפור המלא    הרבי מליובאוויטש: לחצו כאן
פעילות ארצית – לציון יום הולדתו ה-106 של הרבי

ביום רביעי י"א בניסן, ימלאו מאה ושש שנים להולדתו של כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש. ביום זה, בשנת תרס"ב, ירדה נשמתו הקדושה לעולם הזה, ואנו זכינו לאורו הגדול. על-כן זה יום שמחה והודיה לקב"ה.

בקרב חסידי חב"ד נהוג לכנות את היום הזה בתואר 'יום הבהיר'. כך נאמר על רועה ישראל הראשון, משה רבנו, שביום-הולדתו "נתמלא הבית כולו אור". היום שבו נולד נשיא ישראל שבדור הוא אפוא יום שכולו אור ובהירות.

בכל ריכוזי חב"ד, כמו גם בבתי חב"ד בערים ובישובים, יצאו המוני חסידי חב"ד למרכזי הערים על מנת לקיים את מצוותו של הרבי, להפיץ את מעיינות החסידות והיהדות - חוצה, לבשר לעם ישראל על בואה הקרוב של הגאולה השלמה ועל הצורך להתכונן כראוי לקבלת פני משיח צדקנו.

"יום הולדתו של הרבי הוא יום סגולה מיוחד הנקרא בפי החסידים "היום הבהיר". ביום זה משתדל כל חסיד להקדיש את עצמו למילוי רצונו של הרבי, על מנת לחזק את התקשרותו לרבי.

אלפי פעילים יציינו את יום הולדתו של הרבי בפעילות מגוונת שיזם הרבי במהלך שנות נשיאותו, החל מהמצוות הכלליות המוכרות כ"עשרת המבצעים", לעורר את הציבור בעניני חג הפסח ועד להפצת בשורת הגאולה. החסידים יתפרשו בכל ערי הארץ, יניחו תפילין עם יהודים, יפיצו עלוני הסברה על החג, יקראו לציבור להוסיף במצוות ובמעשים טובים, ויביאו לחיזוק רוח העם וליכודו.

ההתוועדות המרכזית לרגל י"א ניסן תתקיים ביום רביעי, בשעה 20:30 בבית הכנסת 'בית מנחם' בכפר-חב"ד בהשתתפות קהל רב, אישי ציבור, רבנים, ואורחים. ההתוועדות מאורגנת, כמיטב המסורת, על-ידי ועד כפר-חב"ד.
 

מתנה משמחת

מקובל בעולם לשמח את ליבו של בעל יום-הולדת במתנות. הרבי הבהיר פעמים רבות שאין חפצו במתנות של כסף וזהב. הדבר שישמח את ליבו, אמר, הוא כשיתבשר שיהודים הוסיפו בלימוד התורה ובהפצתה, הִרבו בהקמת מפעלי תורה וחסד והתחזקו באהבת-ישראל.

לקראת י"א בניסן יכול כל אחד ואחת מאיתנו להעניק לרבי 'מתנה' בכל אחד מהתחומים המפורטים לעיל. וגדולה תפילתנו, שתוספת זו של כולנו תביא את ה'מתנה' הגדולה ביותר - הגאולה האמיתית והשלמה על-ידי משיח-צדקנו, בניסן נגאלו ובניסן עתידים להיגאל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.