מערכת COL | יום י' ניסן ה׳תשס״ח 15.04.2008

שבת שכולה התוועדות ב"מעייני ישראל"

השבת האחרונה, שבת לפני י"א ניסן, יום הולדתו של הרבי, הייתה עבור אברכי "מעייני ישראל" שבת מרוממת במיוחד. במרכז השבת עמדה התוועדות חסידית ארוכה ופורייה עם המשפיע הראשי של "מעייני ישראל" הרב שניאור זלמן גופין ועם ראש כולל "מעייני ישראל" הרב מנחם מענדל פויגל ■ הרב גופין שהתוועד עד שעת מנחה, תבע מהמשתתפים להתמסר לרבי על ידי לימוד החסידות ולהוסיף בקביעות בחסידות ללא פשרות, מדי יום ביומו לסיפור המלא
שבת שכולה התוועדות ב
(ארכיון)

השבת האחרונה, שבת לפני י"א ניסן, יום הולדתו של הרבי, הייתה עבור אברכי "מעייני ישראל" שבת מרוממת במיוחד. במרכז השבת עמדה התוועדות חסידית ארוכה ופורייה עם המשפיע הראשי של "מעייני ישראל" הרב שניאור זלמן גופין ועם ראש כולל "מעייני ישראל" הרב מנחם מענדל פויגל.

בהתוועדות שהחלה מייד לאחר התפילה השתתפו יותר מ-70 מאברכי "מעייני ישראל" בירושלים. הגה"ח הרב פויגל דיבר על השליחות המיוחדת שהוטלה עלינו על ידי נשיא הדור להפיץ את מעיינות החסידות, כאשר ההתחלה היא בתוך כל אחד ואחד וצריך שהמעיין יעלה על גדותיו וישפיע ממילא על ה'חוצה' – על אותם אברכים בני תורה שמחפשים דבקות בהקב"ה. "הבעש"ט הק' כבר סלל את הדרך ולנו נשאר רק להביא אליה כמה שיותר יהודים".

הרב גופין שהתוועד עד שעת מנחה, תבע מהמשתתפים להתמסר לרבי על ידי לימוד החסידות ולהוסיף בקביעות בחסידות ללא פשרות, מדי יום ביומו. "רק עם המאמרים והשיחות יש אפשרות להיות חסיד באמת. ללא לימוד קבוע והתבוננות בחסידות, החסידישקייט נשארת רק במקיף בלבד ואינה חודרת לפנימיות הלב", הסביר הרב גופין.

ההתוועדות התקיימה בביתו של אחד המקורבים של "מעייני ישראל", ובהתוועדות סיפר המארח כי כי היא בעצם סוגרת מעגל: "לפני שלוש שנים בי"א ניסן היתה ההתוועדות הראשונה שלי בחב"ד והיום זכיתי שהבית שלי מארח התוועדות חסידים כל השבת. אני מקווה שהדברים יחדרו לעומק הלבבות ולתוך הבית". 


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.