מערכת COL | יום ח' ניסן ה׳תשס״ח 13.04.2008

הושק אתר jem בעברית; בואו להתרשם

JEM
הוסיפו למועדפים: לקראת יום הבהיר י"א ניסן, יום הולדתו הק"ו של הרבי, הושק אתר-תוכן חדש ומקיף בעברית לחברת המדיה החב"דית JEM בישראל ■ אתר-התוכן החדש, כולל מגוון רחב של שימושים לתועלת הציבור הרחב ■ גולת הכותרת של השירות: הצגת תוכן מלא של כל תוכניות "תורת חיים" שיצאו-לאור עד-עתה לסיפור המלאידידי חב"ד בוושינגטון למען פרויקט השימור של jem
הושק אתר jem בעברית; בואו להתרשם
בימים הסמוכים ליום הבהיר י"א ניסן תשס"ח, יום הולדתו הק"ו של כ"ק אדמו"ר נשיא דורינו, הושק בראשית השבוע אתר-תוכן חדש ומקיף בעברית לחברת המדיה החב"דית JEM בישראל.

אתר-התוכן החדש כולל מגוון רחב של שימושים לתועלת הציבור הרחב:

חדשות ועדכונים: באמצעות האתר ניתן להתעדכן בקביעות אודות ההפקות החדשות היוצאות לאור על ידי חברת JEM, וכן לקבל עדכונים שוטפים על החדשות מחברת JEM.

קטלוג מפורט: ניתן לצפות בקטלוג המלא של קרוב למאה הפקות הווידאו של חברת JEM, ואף לבצע הזמנות מקוונות באמצעות האתר;

פירוט תוכניות "תורת חיים": בתוך אתר JEM פועל אתר-משנה המיוחד למגזין הווידאו השבועי "תורת חיים", שניתן להיכנס אליו גם מכתובת אינטרנט מיוחדת - toratchaim.co.il

גולת הכותרת של השירות אותו מספק האתר החדש הוא הצגת תוכן מלא של כל תוכניות "תורת חיים" שיצאו לאור עד עתה.

בחברת JEM עומדים כעת בדיסק "תורת חיים" מספר 48, במסגרת זו הופקו קרוב למאתיים תוכניות שבועיות. כל תוכן התוכניות השבועיות של "תורת חיים", ובכלל זה כל תוכן שיחות הקודש שהוקרנו ב"תורת חיים", ניתן להשגה ולהורדה כעת באמצעות האתר.

חיפוש משוכלל: במקביל, ניתן לבצע חיפוש באמצעות תוכנת החיפוש המשוכללת המובנית באתר. כך שכל המעוניין לחפש שיחה מהרבי בנושא מסויים שהופיע ב"תורת חיים", וכן ניגון, או שם שם איש, או תאריך וכיוצא בזה - עליו להקליד את מילות החיפוש, ותוצאות החיפוש יופיעו מיידית.

דף השער של האתר אף מציג תוכן מקוצר של תוכנית "תורת חיים" השבועית, הרשמה ל"מועדון המנויים" של חברת JEM, וכן הפנייה לאתר המיוחד "הרגעים שלי עם הרבי", בו ניתן לצפות בחלוקת הדולארים של ימי ראשון, ולהזמין סרט ווידאו מהמפגש האישי עם הרבי. אפשרויות מתקדמות נוספות יתווספו בע"ה בעתיד.

יצויין כי במדור ה"כתבו לנו" באתר החדש, מובא הסיפור הבא, מפי הרב בנימין וואגנר, השליח לקראסניוארסק שבסיביר:

ברצוני לשתף אתכם בסיפור מרגש ומופלא שאירע עמי השבוע:

לפני ימים אחדים נסעתי ממקום שליחותי בקראסנויארסק שבסיביר, למוסקבה, לרגל בר המצווה לבנו של השליח הראשי לרוסיה הרב בערל לאזאר, ולרגל כינוס איגוד הקהילות שהתקיים השבוע במוסקבה.

טסתי בחברת טיסה רוסית מקומית, כאשר סביבי כולם רוסים מקומיים. זמן מה לאחר ההמראה, פתחתי את המחשב הנייד שלי, וצפיתי בתוכנית "תורת חיים" השבועית, אליה אני מנוי מזה מספר שנים.

כעבור חצי שעה לערך, אדם שישב מאחורי במטוס, ביקש לשוחח איתי. הוא פותח בשיחה ושואל אותי מי זה האיש שאתה צופה בו? אני רואה תמונות שלו בניו יורק ולונדון, כנראה זה מישהו שחשוב לכם, ליהודים. אשמח אם תספר לי עליו, ביקש.

האיש התיישב לידי והחל לשוחח עמי. אני כמובן שיערתי שהוא גוי גמור.

מן הא להא, סיפרתי לאיש על היהדות, על הרבי ועל מפעל השליחות, ושאני נמצא בקראסנויארסק כשליח וכו'. ואז הרוסי אומר לי שהדברים מעניינים וכולי, והוא אמנם לא יהודי, רק סבתא שלו, אמא של אמא שלו היתה יהודיה. אבל הוא עצמו מבהיר לי שהוא "לא יהודי"...

התרגשתי מאוד לשמע הדברים, וכמובן התחלתי להסביר לו שהוא יהודי כשר, אך הרוסי בעקשנות טוען שלא, הוא אינו יהודי.

אני שואל אותו למה אתה אומר כך? והוא מראה לו שהוא עונד שתי וערב, והוא נוצרי, הוא הוטבל בילדותו לנצרות,והוא נוצרי.

החלתי אפוא לגלגל עמו בדברים, ואמרתי עמו יחד 'לחיים'. בינתיים הוא גם צפה בוידאו עם התרגום לרוסית, ואט אט, הוא הוריד השתי וערב מגופו. כך המשכנו לשוחח במהלך הטיסה הארוכה, עד שהיהודי הרוסי הניח במטוס תפילין לראשונה בחייו!

לכניסה לאתר החדש - לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.