מערכת COL | יום ו' ניסן ה׳תשס״ח 11.04.2008

תמימים, כך תעבירו את 'בין הזמנים'

בשבוע הקרוב, ייצאו אלפי תלמידי ישיבות חב"ד ברחבי העולם ל'בין הזמנים' ■ הפסקה זו מיועדת לצבירת כוחות וחזרה מרועננת אל ספסלי הישיבה ■ האם בשל כך ייפסקו הלימודים של תלמידי ישיבות ליובאוויטש? ■ ל"ועד תלמידי התמימים", יש פיתרון  לסיפור המלא
תמימים, כך תעבירו את 'בין הזמנים'
מאת כתב COL

החל ממחר (ראשון) ייצאו אלפי תלמידי ישיבות חב"ד ברחבי העולם ל'בין הזמנים' של חודש ניסן. זהו 'בין הזמנים' הארוך ביותר, המתמשך על פני חודש ימים.

מה עושים חודש שלם? ארגון "ועד תלמידי התמימים העולמי" הוציא-לאור חוברת מיוחדת ומהודרת, בשם "זמן חרותינו", הכוללת חומר לימוד בענינא דיומא עבור חודש ניסן. "השם שבחרנו לקובץ היה טבעי ומתבקש", הסבירו ב"ועד תלמידי התמימים העולמי".

"המשנה אומרת "אין לך בן חורין אלא מי שעוסק בתורה", ובכך באים לבטאות שגם בזמן 'חפשי', כביכול, הלא החופש האמיתי הוא לשבת וללמוד תורה'".

לכל שבוע נקבע חומר ללימוד: מאמרי דא"ח לקודם התפילה, וסוגיות בנגלה בתורתו של הרבי. כמו כן, נוספו "הוספות" מיוחדות: יומנים מחודש ניסן בחצרות קדשנו. ומאמר מיוחד מאת ה'חוזר' ומשפיע ישיבת 'תומכי-תמימים' המרכזית - 770, הרב יואל כהן.

ראשי-ישיבות ומשפיעים בירכו בחום ובהתלהבות על היוזמה. "אכן הגיע הזמן ללימוד מסודר ועקבי", אמרו. "טוב שה'ועד' לקחו על עצמם משימה זו, אנו מקוים שיבצעו אותה נאמנה".

עם זאת, ב"ועד" ביקשו לציין כי הלימוד הוא בנוסף על השיעורים הקבועים של כל אחד ואחד, לימוד שיעורי רמב"ם וחת"ת, ומסכת סוטה – כפי שנקבע ב"היום-יום".

בימים אלו נשלחות חוברות הלימוד אל ריכוזי אנ"ש, ופרטים נוספים אודות הפרסים והמבצע – יתפרסמו בהמשך. לקבלת חוברת ולפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם משרדי ה"ועד": 718-771-9674.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.