מערכת COL | יום ד' ניסן ה׳תשס״ח 09.04.2008

אלבום חב"ד באה"ק - עובר לשלב ב'

זה מספר שבועות  שוקדים בלשכת אגודת חסידי חב"ד על איסוף כל התמונות של מוסדות חב"ד בארץ. האיסוף מתבצע, אם על ידי תמונות שנשלחו על ידי מנהלי מוסדות ובתי חב"ד, כמו כן על ידי אנשים פרטיים המבינים את היוקר של הרבי לאלבומים מסוג זה, וכן על ידי נבירה בארכיונים שונים ■ באגו"ח העבירו את כל החומר לידי צוות מורחב של גרפיקאים שעמל החל מהיום על הפקת האלבום המהודר בכדי שיוכל לצאת מוקדם ככל האפשר  כל הפרטים
אלבום חב
מוסדות חב"ד מלמעלה למטה: בנתניה, נתיבות, ונס ציונה

זה מספר שבועות  שוקדים בלשכת אגודת חסידי חב"ד על איסוף כל התמונות של מוסדות חב"ד בארץ. האיסוף מתבצע, אם על ידי תמונות שנשלחו על ידי מנהלי מוסדות ובתי חב"ד, כמו כן על ידי אנשים פרטיים המבינים את היוקר של הרבי לאלבומים מסוג זה, וכן על ידי נבירה בארכיונים שונים.

ביום שישי האחרון, לאחר בדיקה מקיפה, התברר שיש כבר בידי המערכת כמות מרשימה מאוד של תמונות הנותנת תמונה כללית של מוסדות חב"ד בארץ. 

באגו"ח העבירו את כל החומר לידי צוות מורחב של גרפיקאים שעמל החל מהיום על הפקת האלבום המהודר בכדי שיוכל לצאת מוקדם ככל האפשר.

עם זאת מכיון וברור כי רצונו של הרבי שכל מוסדות חב"ד בלי יוצא מן הכלל יתועדו באלבום שכזה, ולא יסתפקו חלילה ב"תמונה כללית" של המוסדות באה"ק, הגיעו באגו"ח לסיכום עם הצוות המופקד על הנושא, כי על אף שהחלו כבר עבודות ההפקה והגרפיקה  יהיה ניתן עדיין לעדכן ולהכניס תמונות נוספות ומקומות חדשים תוך כדי העבודה וזאת על אף העובדה שדבר זה יוצר לא מעט אי סדר ובלבול אצלם.

באגו"ח אומרים כי זוהי ההזדמנות למי שמסיבות שונות עדיין לא הספיק לשלוח תמונות של מוסדותיו למהר ולשלוח ובכך לתרום לכבוד ליובאויטש ולנחת רוח לרבי שיהיה מאלבום מהודר זה אי"ה.

שילחו כעת תמונות עדכניות של כל בתי הכנסת, בתי חב"ד, מקוואות, מוסדות החינוך לכל סוגיהם, מועדוני נוער וכו' (כמו"כ תוכניות עתידיות לבניה), לכתובת המצו"ב

דואר אלקטרוני: [email protected]
כתובת: אגודת חסידי חב"ד ת.ד. 25  כפר חב"ד
לבירורים: 03-9606402, 054-6208955

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.