מערכת COL | יום ג' ניסן ה׳תשס״ח 08.04.2008

באירוע ייחודי נחנך סניף בורסלינו בירושלים

באירוע רב רושם וייחודי חנכה חברת בורסלינו – ענקית הכובעים מאיטליה את הסניף המקומי בירושלים ■ רב הכותל והמקומות הקדושים  הרב שמואל רבינוביץ שהתכבד בקביעת המזוזות בירך את הזכיינים המקומיים ר' מנדי בסטומסקי אשר לו ניסיון רב של 13 שנים בתחום הכובעים ■ בסיום אירוע הפתיחה הודיעו הזכיינים שהסניף הירושלמי זהו אמנם סניף ראשון אבל כבר מתוכננים סניפים נוספים של בורסלינו בארץ כאשר על הפרק עומד פתיחת הסניף בבני ברק שייפתח במהלך הקיץ הקרוב  לסיפור המלא
באירוע ייחודי נחנך סניף בורסלינו בירושלים

באירוע רב רושם וייחודי חנכה חברת בורסלינו – ענקית הכובעים מאיטליה את הסניף המקומי בירושלים. בקביעת המזוזות בסניף התכבד רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ והזמר החסידי ר' ליפא שמעלצר, בפתיחה השתתפו נציגי התתי"ם בעולם הישיבות ואישי ציבור.

ביום חמישי האחרון חנכה יצרנית הכובעים האיטלקית בורסלינו את חנות הדגל בירושלים ברחוב יחזקאל 29 בעיר. בחנוכת הסניף נכח קהל רב שהתרשם מהדגמים הייחודיים והמגוון הרחב אותם הביאה בורסלינו לארץ לקראת חג הפסח הקרב. נציגי תומכי התורה שהשתתפו אף הם במעמד הפתיחה ציינו את העובדה שכבר תקופה ארוכה שלא ניתן היה להשיג את כובעי החברה בארץ והנה שוב ישנה ההזדמנות לאלפי בחורי הישיבה לשוב וליהנות מכובעי החברה בארץ.

הרב שמואל רבינוביץ שהתכבד בקביעת המזוזות בירך את הזכיינים המקומיים ר' מנדי בסטומסקי אשר לו ניסיון רב של 13 שנים בתחום הכובעים ור' רועי גורן בברכת הצלחה.

בסיום אירוע הפתיחה הודיעו הזכיינים שהסניף הירושלמי זהו אמנם סניף ראשון אבל כבר מתוכננים סניפים נוספים של בורסלינו בארץ כאשר על הפרק עומד פתיחת הסניף בבני ברק שייפתח במהלך הקיץ הקרוב.

עם פתיחת הסניף המקומי הודיעה בורסלינו על מחירים מיוחדים לציבור בחורי הישיבות  על דגמי קאפלו המיוחדים אותם ניתן להשיג אך ורק בבורסלינו לצד דגמים נוספים הקיימים אך ורק בבורסלינו.


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.