מערכת COL | יום ג' ניסן ה׳תשס״ח 08.04.2008

סדנאות הפסח של חב"ד הר חומה

בימים אלו מתקיימות סדנאות לקראת פסח בכל הגנים השונים בשכונת הר חומה וכן בכיתות נמוכות בבתי ספר יסודיים בשכונה. את הסדנא מתחילים הילדים בישבה בתוך אהל המכניס אותם ישירות לאווירה של שיעבוד מצרים והגאולה. סיפור הגאולה נעשה בצורה מרתקת מאוד. לאחר מלאכת האפייה עם הסבר מפורט על כל שלב נכנסים הילדים חזרה לגן עם המצות בידיהם ומתיישבים סביב הקערה המדברת  – גולת הכותרת בסדנאות השנה לדיווח ולתמונות
סדנאות הפסח של חב

בימים אלו מתקיימות סדנאות לקראת פסח בכל הגנים השונים בשכונת הר חומה וכן בכיתות נמוכות בבתי ספר יסודיים בשכונה. הסדנאות מועברות ע"י השליח – מנהל אגף פעילות בהר חומה הרב מנחם טורקוב ובעזרתו של השליח הרב איציק בלוי וכן תלמידות בית חנה יסודי בי-ם.

את הסדנא מתחילים הילדים בישבה בתוך אהל המכניס אותם ישירות לאווירה של שיעבוד מצרים והגאולה. סיפור הגאולה נעשה בצורה מרתקת מאוד.

לאחר מכן ניגשים הילדים למלאכת האפייה כל אחד מקבל כובע וישנם שלושה חדרים "לישה", "קמח" ו"מים" את המים שואבים הילדים מבאר אוטנטית ומיוחדת – השנה ישנו חידוש – באר נוספת נמוכה יותר המתאימה לילדים קטנים יותר.

לאחר מלאכת האפייה עם הסבר מפורט על כל שלב נכנסים הילדים חזרה לגן עם המצות בידיהם ומתיישבים סביב הקערה המדברת  – גולת הכותרת בסדנאות השנה.

הקערה בגודל מטר. הקערה מרשימה ביופייה וברגע שכל הילדים מתיישבים סביבה היא מספרת להם את סיפור הקערה והטעמים לכל סימן וסימן. הדיבוב נעשה ע"י שחקנית בעלי תיאטרון ומלווה באפקטים קוליים המכניסים את הילדים לאווירה המתאימה.

הילדים וצוות הגננות נהנים מאוד מהסדנא ויש לה ביקוש רב בשכונה וכן ביקוש והתעניינות של בתי חב"ד להקלטה של הקערה. (הנמכר במחיר סמלי בטלפון 02-6453728)

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.