מערכת COL | יום ג' ניסן ה׳תשס״ח 08.04.2008

סיכום זמן חורף בישיבה ברחובות

בישיבת 'תומכי-תמימים' ברחובות, נערך סיכום זמן חורף, ושני מבצעים שנערכו בישיבה. הכנס נפתח בסימפוזיון עם הנהלת הישיבה שבמהלכו דובר רבות על נושא החינוך ■ הכנס נפתח בסימפוזיון עם הנהלת הישיבה שבמהלכו דובר רבות על נושא החינוך. עם סיום הסימפוזיון החלה התוועדות שבמהלכה נשאו דברים המד''א הרב מנחם-מענדל גלוכובסקי סגן מזכיר בי''ד רבני חב''ד, הרב חיים אהרון ראש הישיבה לסיפור המלא  
סיכום זמן חורף בישיבה ברחובות

בישיבת 'תומכי-תמימים' ברחובות, נערך סיכום זמן חורף, ושני מבצעים שנערכו בישיבה: 'מבצע שבעת הקנים', שבו נמסרו ע''י תלמידי הישיבה מידי שבוע פלפולים בנגלה ובחסידות, ו'מבצע תורה' - לימוד בשקידה ובהתמדה. במהלך המבצע הושם דגש רב על שמירת הסדרים וכמו כן נלמדו במהלך המבצע מאות שיחות עשרות מאמרים ודפי תניא.

הכנס נפתח בסימפוזיון עם הנהלת הישיבה שבמהלכו דובר רבות על נושא החינוך.
עם סיום הסימפוזיון החלה התוועדות שבמהלכה נשאו דברים המד''א הרב מנחם-מענדל גלוכובסקי סגן מזכיר בי''ד רבני חב''ד, הרב חיים אהרון ראש הישיבה, הרב אלימלך שחר מנכ''ל המוסדות, הרב ארז קרלנשטיין סמנכ''ל המוסדות, והת' השליח יניב לוי. את שרביט ההנחיה נוטל הרב ייוסף-יצחק לוין משגיח ראשי בישיבה.

המארגנים לא שכחו כמובן את 'י''א ניסן' ועל קירות הישיבה נתלו מודעות לזירוז הת' שעדיין לא נרשמו ל''יום תמים לרבי''שיערך בי'א ניסן בישיבה המרכזית בכפר חב''ד.
הרב גלוכובסקי בנאומו שם דגש על חשיבות הישיבה ועל תפקידה של ישיבת ''תומכי תמימים'' ועורר את התמימים להתחזק באהבת ישראל למרות החילוקי דיעות.

הרב אלימלך שחר עורר את תלמידי התמימים לעסוק בהפצת המעינות מתוך הרחבה
כמו''כ נערך סיום על מסכת בבא בתרא (קע''ו דפים!) ע''י תשעה תמימים מהישיבה כשהת' יוסף שניאור לבל (מהמסיימים) חזר על שיחתו הידועה של הרבי בנוגע למסכת בבא בתרא, והת' ישעיהו אבני נציג המסיימים ערך את הסיום.

ראש הישיבה הרב חיים אהרון נשא דברי תודה וברכה למארגנים. הת' השליח יניב לוי עלה לסיכום המבצע וחלוקת הפרסים למצטיינים.
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.