מערכת COL | יום ב' ניסן ה׳תשס״ח 07.04.2008

חידון התנ"ך בדימונה: בי"ס חב"ד במקום הראשון

קידוש ה' גדול היה היום (שני) כאשר רבקי גליס תלמידת בית ספר חב"ד שע"י אור אבנר בדימונה נבחרה לכלת התנ"ך של דימונה, ו.. הפתעה נוספת, במקום השני סגנית כלת התנ"ך לייקי וולף גם כן תלמידת בית ספר חב"ד. במהלך החידון נשאלו התלמידים שאלות ידע ובקיאות רבות בספרים שונים של התנ"ך והיו צריכים גם להתאים מצבים שונים שהוצגו בפניהם על ידי שחקן פנטומימאי ומצגות שונות לאירועים ואישים מהתנ"ך  כל הפרטים
חידון התנ

בחידון התנ"ך שהתקיים היום בדימונה בין אחד עשר בתי הספר היסודיים, הממלכתיים והממ"ד, זכה בית ספר חב"ד "אור מנחם" שע"י רשת החינוך אור אבנר בשני המקומות הראשונים.

במקום הראשון ובתואר כלת התנ"ך של דימונה זכתה כאמור בתם של השלוחים לדימונה התלמידה רבקי גליס ובמקום השני הוכתרה כסגנית כלת התנ"ך בתם של שלוחי הרבי לירוחם התלמידה לייקי וולף.

מאות תלמידים מכל בתי הספר בעיר יחד עם הורים רבים, מורות ומנהלות בתי ספר, מנהלי אגף החינוך בעיריה יחד עם ראש העיר מר מאיר כהן נכחו במעמד המרשים שהתקיים ונוהל על ידי עיריית דימונה וחברת "החידון והחוויה" בהנהלת מר יואב שלוסברג.

במהלך החידון נשאלו התלמידים שאלות ידע ובקיאות רבות בספרים שונים של התנ"ך והיו צריכים גם להתאים מצבים שונים שהוצגו בפניהם על ידי שחקן פנטומימאי ומצגות שונות לאירועים ואישים מהתנ"ך.

מנהלת בית הספר אומרת כי זהו כבוד גדול לחב"ד, קידוש שם שמים ושם חב"ד. לקראת החידון למדו והתכוננו לא רק הזוכות המאושרות אלא עוד תלמידים רבים מבית הספר ורכשו ידע תורני רב. בית ספר חב"ד גורם לילדים רבים להתחבר ליהדות ולתורה ומצוות, ובהזדמנות זו מבקשת להודות לרשת החינוך "אור אבנר" בראשות מר לב לבייב על ההשקעה האדירה בחינוך ילדי ישראל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.