מערכת COL | יום כ"ח אדר ב ה׳תשס״ח 04.04.2008

מפקדי משמר הגבול אורחי כפר-חב"ד

ספ''כ (סגל הפיקוד) מג''ב איו''ש נענו להזמנת יו"ר כפר חב''ד ר' בנימין ליפשיץ, לקיים את את ישיבת ספ''כ השבועית בכפר חב''ד ■ בראש צוות מפקדי וקציני המרחב עמד רב היחידה הרב יצחק בליכבר שהוזמן לכפר-חב"ד, לביקור שתואם, כמיטב המסורת של ביקורי אורחים בכפר, עם היו"ר הרב בנימין ליפשיץ ■ בתום הישיבה, פנו האורחים לבית 'אגודת חסידי חב"ד-770', האזינו להרצאה על חג הפסח. משם יצאו לביקור במאפיית המצות, שם ניסה את כוחו באפיית מצות, מפקד מרחב איו''ש תת ניצב שלומי אבן פז. בתום הביקור, העניק ראש הכפר למפקדים מצות לליל הסדר לכל סגל הפיקוד  לדיווח ולתמונות 
מפקדי משמר הגבול אורחי כפר-חב
(צילום: COL)

ספ''כ (סגל הפיקוד) מג''ב איו''ש נענו להזמנת יו"ר כפר חב''ד ר' בנימין ליפשיץ, לקיים את את ישיבת ספ''כ השבועית בכפר חב''ד.

בראש צוות מפקדי וקציני המרחב עמד רב היחידה הרב יצחק בליכבר שהוזמן לכפר-חב"ד, לביקור שתואם, כמיטב המסורת של ביקורי אורחים, בכפר-חב"ד, עם יו"ר כפר-חב"ד הרב בנימין ליפשיץ. לביקור נלווה רב מג''ב רב פקד הרב גלעדי.
 
בתום הישיבה, פנו האורחים לבית 'אגודת חסידי חב"ד-770' שם קיבל את פניהם מנהל בית '770' ר' מנחם לאטר. לאחר הסבר על תהליך בניית '770', מפי ראש הכפר, ר' בנימין ליפשיץ, האזינו האורחים להרצאה על חג הפסח ברוב שירה וזימרה עם הרב טוביה בולטון מראשי ישיבת "תומכי-תמימים" בכפר חב"ד.

לאחר ריקוד סוחף ישבו המפקדים לצפות במצגת מולטימידיה על ארץ ישראל במשנת הרבי מליובאוויטש, והתפללו ב"חדרו של הרבי".

משם יצאו האורחים לביקור במאפיית המצות, שם ניסה את כוחו באפיית מצות, מפקד מרחב איו''ש תת ניצב שלומי אבן פז. בתום הביקור, העניק ראש הכפר למפקדים מצות לליל הסדר לכל סגל הפיקוד.

 
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.