מערכת COL | יום כ"ו אדר ב ה׳תשס״ח 02.04.2008

קובי אריאלי מספר על השלוחים ● להאזנה

השדרן קובי אריאלי, הקדיש פרק קצר בתוכניתו המשודרת בגלי צה"ל, על משפחת השלוחים לבית קמינצקי ■ הוא סיפר על השליח הצעיר הרב יהושע קמינצקי, שיצא השבוע לשליחות בבלגרד, בירת סרביה. "הוא יהיה שם עד מאה ועשרים. כך מקובל בקרב שליחים של חב"ד. נוסעים, תוקעים יתד במקום, ונשארים שם. הילד בא ממשפחה מאוד מעניינת. אבא שלו, הרב יוסף קמינצקי, הוא היסטוריון ואיש יודע ספר, העוסק בכתיבת ימיה של תולדות חב"ד, וחבורת השגרירים שלו, שפועלת בכל קצווי תבל, הפכה למסע עולמי מהלך... "אם יש לכם שמות ערים אקזוטיים, עדכנו את שלושת בני המשפחה שעדיין בבית", כך אריאלי  להאזנה 
קובי אריאלי מספר על השלוחים ● להאזנה
השדרן קובי אריאלי, הקדיש פרק קצר בתוכניתו המשודרת בגלי צה"ל, על משפחת השלוחים לבית קמינצקי. הוא סיפר כי השתתף השבוע בפדיון הבן לילד מנחם מענדל קמינצקי, שגם אביו וגם סביו הם שכנים וחברים שלו.

"אבא של הילד הזה, איש צעיר בן עשרים וכמה בשם יהושע קמינצקי, עלה שלוש שעות לאחר האירוע על מטוס ונסע לבלגרד, בירת סרביה. החל מהשבוע, האיש הצעיר הזה יהיה שליח חב"ד בבלגרד, הוא עתיד לעשות את כמה עשרות השנים הקרובות שם. הוא עתיד לפתוח סניף חב"ד, בית כנסת, מקווה, ולשכת לישראליים שמבקרים שם. הוא יהיה שם עד מאה ועשרים. כך מקובל בקרב שליחים של חב"ד. נוסעים, תוקעים יתד במקום, ונשארים שם".

"הילד בא ממשפחה מאוד מעניינת. אבא שלו, הרב יוסף קמינצקי, הוא היסטוריון ואיש יודע ספר, העוסק בכתיבת ימיה של תולדות חב"ד. ביתו הגדולה רישא ובעלה נפתלי הם שלוחים בבוקרשט, רומניה, הבת השניה חנה ובעלה דני הם שלוחים באופה, הבן השלישי משה הוא שליח בניקולייב, באוקראינה, הבן שלאחריו לוי שליח בטומסק, הבת שאחריהם יהודית ובעלה יצחק נסעו בדיוק לפני כמה חודשים לעיר קמירוב שבסיביר, ויהושע שבא אחריהם הוא שליח כאמור בבלגרד.

"האבא שלהם, יוסף קמינצקי, מנהל באמצעות המחשב שיחות וידאו עם נכדיו מכל קצוות תבל ממש. זו משפחה מעניינת, אתם מוכרחים להודות. חבורת השגרירים בכל קצווי תבל, היא גדלו בחצר של ילדנו, ואיך שהוא המשפחה הפכה למסע עולמי מהלך".

"אם יש לכם שמות ערים אקזוטיים, עדכנו את שלושת בני המשפחה שעדיין בבית", סיים קובי את טורו המרתק.

להאזנה: לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.