מערכת COL | יום כ"ו אדר ב ה׳תשס״ח 02.04.2008

הרבנים מירושלים ביקרו והתרשמו בדנייפרופטרובסק

הרב חיים יהודה רבינוביץ אב"ד ירושלים ובנו רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ ביקרו יחד עם מנהל "הקרן למורשת הכותל המערבי" מרדכי אליאב במוסדות הקהילה בדנייפרופטרובסק ■ המשלחת, התפללה בבית הכנסת המרכזי "שושנת הזהב" ולאחר מכן סיירה בקומפלקס מוסדות החינוך לבנים ובנות והתרשמה מהיקף הפעילות בכל התחומים ■ המשלחת השתתפה במושב חבר הנאמנים שבמהלכו הכריז נשיא הקהילה מר צבי הירש (גינדי) בוגולובוב על תרומה נוספת לחשיפת חדר מתקופת בית שני  לסיפור המלא
הרבנים מירושלים ביקרו והתרשמו בדנייפרופטרובסק
( צילום: COL )
הרב חיים יהודה רבינוביץ אב"ד ירושלים ובנו רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ ביקרו יחד עם מנהל "הקרן למורשת הכותל המערבי" מרדכי אליאב במוסדות הקהילה בדנייפרופטרובסק בתענית אסתר והשתתפו בקריאת המגילה ובמסיבת פורים שע"י הקהילה.

הקהילה הגדולה בראשות רבה של דנייפרופטרובסק הרב שמואל קמינצקי תרמה לפרויקטים מיוחדים ברחבת הכותל המערבי ובעת הביקור הוחלט על פרויקט נוסף של חשיפת חדר מפואר מתקופת בית שני.

המשלחת שהגיעה בבוקרו של תענית אסתר לדנייפרופטרובסק התפללה בבית הכנסת המרכזי "שושנת הזהב" ולאחר מכן סיירה בקומפלקס מוסדות החינוך לבנים ובנות והתרשמה מהיקף הפעילות בכל התחומים.

הרב רבינוביץ אב"ד ירושלים הביע בשם כל המשלחת את ההתפעלות מהיקף וממספר התלמידים, "אין ספק כי הנחת רוח של הרבי ממקום זה היא עצומה" אמר הרב רבינוביץ.

הרב שמואל קמינצקי הציג את התוכניות להרחבת המוסדות בהיקף עצום ובלתי יאמן תוך תמיכה של חבר הנאמנים ונשיא הקהילה מר צבי הירש (גינדי) בוגולובוב כמו גם הפעילות העניפה בכל תחומי היהדות והעזרה לזולת בקרב הקהילה היהודית בעיר.
המשלחת השתתפה במושב חבר הנאמנים שבמהלכו הכריז נשיא הקהילה מר צבי הירש (גינדי) בוגולובוב על תרומה נוספת לחשיפת חדר מתקופת בית שני. לאחר קריאת המגילה בבית הכנסת "שושנת הזהב" הופיעו הרב שמואל קמינצקי רבה של דנייפרופטרובסק ורב הכותל המערבי הרב שמואל רבינוביץ בפני אלפי יהודי העיר במסיבת פורים מרכזית שאורגנה ע"י בית חב"ד.

הביקור הקצר הסתיים במסיבת פורים של חבר הנאמנים עם נשיא הקהילה מר צבי הירש (גינדי) בוגולובוב ורב העיר דנייפרופטרובסק הרב שמואל קמינצקי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.