מערכת COL | יום כ"ו אדר ב ה׳תשס״ח 02.04.2008

שירת הגאולה בבאר שבע

בשבוע שעבר, נערך לראשונה בבאר שבע פסטיבל מפואר שריתק אליו כ-500 נשים ובנות מהקהילה ועשרות מקורבות לחב"ד. על הבמה עלו בזה אחר זה שירים והצגות שריתקו את הקהל בנושא עשרת השירות שמופיעות בתנ"ך תוך כדי הדגשה על הציפייה לשירה העשירית שתבוא במהרה – שירת הגאולה ■ הנושא הועבר בצורה יפה ויצירתית כשהקהל מריע ממושכות, מתרגש וצוחק לחילופין. בסיום הערב התקשו הנשים לעזוב את האולם כשכולם חוזרות ומבקשות שמעכשיו יהפוך הדבר למסורת לסיפור המלא
שירת הגאולה בבאר שבע

בשבוע שעבר, נערך לראשונה בבאר שבע פסטיבל מפואר שריתק אליו כ-500 נשים ובנות מהקהילה ועשרות מקורבות לחב"ד. על הבמה עלו בזה אחר זה שירים והצגות שריתקו את הקהל בנושא עשרת השירות שמופיעות בתנ"ך תוך כדי הדגשה על הציפייה לשירה העשירית שתבוא במהרה – שירת הגאולה.

הנושא הועבר בצורה יפה ויצירתית כשהקהל מריע ממושכות, מתרגש וצוחק לחילופין. בסיום הערב התקשו הנשים לעזוב את האולם כשכולם חוזרות ומבקשות שמעכשיו יהפוך הדבר למסורת.

בדברי הפתיחה הודתה המנחה להנהלת בית ספר חב"ד בבאר שבע ולצוות היקר על הסיוע הרב והעזרה, למפיקת הפסטיבל רחלי יזדי שהרימה את כל הפרויקט בהצלחה, וכמובן לבנות המקסימות שהשתתפו ורקדו בשמחה ובהנאה.

הנשים הרבות שהגיעו להשתתף בפסטיבל יצאו מתרשמות מהרמה הגבוהה ונסערות מהמסר החזק שהוחדר בצורה מוחשית וברורה שגרמה לכולם לצאת ולחכות שהנה הנה יפתח העולם בשירה ומשיח יגיע אלינו במהרה.

 

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.