מערכת COL | יום כ"ה אדר ב ה׳תשס״ח 01.04.2008

כ"ה לחי : חלק כ"ה של ילקוט משיח וגאולה

בימים אלה, לקראת כ"ה באדר במלאת ק"ז שנים להולדת הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא שניאורסאן ע"ה, משיקים בהוצאת הספרים "קה"ת" בארצות הברית את החלק הכ"ה מתוך הסדרה המונומנטלית המכנסת את תורתם של גדולי ישראל במשך כל הדורות בעניני גאולה ומשיח בפרשנות על התורה - "ילקוט משיח וגאולה" ■ הרב דוד דובאוו, שליח הרבי בפרינסטון ניו-ג'רסי, שמלקט ועורך את הסדרה המופלאה הזו על פי הוראות מפורטות מהרבי שוקד כבר על הכרך הכ"ז שגם הוא ייצא בקרוב, ובעז"ה תוך זמן לא ארוך תושלם הסדרה כולה על כל חמשה חומשי תורה, שתקיף כ-50 כרכים   לסיפור המלא
כ

בימים אלה, לקראת כ"ה באדר במלאת ק"ז שנים להולדת הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא שניאורסאן ע"ה, משיקים בהוצאת הספרים "קה"ת" בארצות הברית את החלק הכ"ה מתוך הסדרה המונומנטלית המכנסת את תורתם של גדולי ישראל במשך כל הדורות בעניני גאולה ומשיח בפרשנות על התורה - "ילקוט משיח וגאולה".

חלק זה מכיל את תורת גאולה ומשיח מכל הדורות על פרשיות "בהר-בחוקותי" מסיים את ספר "ויקרא". בכך הושלמה המלאכה על רוב חומשי התורה.

הרב דוד דובאוו, שליח הרבי בפרינסטון ניו-ג'רסי, שמלקט ועורך את הסדרה המופלאה הזו על פי הוראות מפורטות מהרבי נשי"ד: "כשהתחלתי את הפרוייקט זה היה נשמע רעיון דימיוני והיום אלפי יהודים, גם מקהילות לא חבדיו"ת לומדים ענייני משיח וגאולה על פרשת השבוע והעולם נעשה מוכן עוד יותר לגאולה הקרובה; גם הגאולה שנראית במבט שטחי כ"היינו כחולמים" היא על פי הוראות והבטחות הרבי ניתנת למימוש, ואנו קרובים יותר מתמיד להשגת הייעוד המובטח". ואכן, אי אפשר שלא להתפעם מהיצירה המקיפה הזו כשעל כל מילה בתורה נאספו מאות מובאות ורעיונות מרוממי נפש, ה'מביאים' את האדם לתוך אווירה של גאולה ומשיח.

הרב דובאוו שוקד כבר על הכרך הכ"ז שגם הוא ייצא בקרוב, ובעז"ה תוך זמן לא ארוך תושלם הסדרה כולה על כל חמשה חומשי תורה, שתקיף כ-50 כרכים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.