מערכת COL | יום כ"ד אדר ב ה׳תשס״ח 31.03.2008

אנ"ש תוצרת נוה שאנן, חיפה בשבת גיבוש מיוחדת

ר' נדב פרידלנדר, ממקורבי בית חב"ד נוה שאנן מספר על השבת המיוחדת שארגן יחד עם מקורבי בית חב"ד בשכונה כהצדעה לשליח הרבי הרב אברהם דב רוזנבלט. המדובר הוא ביותר מעשרה זוגות מבני ובנות השכונה שהחלו את התקרבותם בשכונת נוה שאנן, ע"י הרב רוזנבלט. כיום הקימו רובם בתים חסידיים והאחרים לומדים בישיבות חב"ד בצפת וברמת אביב כתמימים מן המניין ובמכונים לבנות ■ במהלך השבת התוועד הרב רוזנבלט שעות ארוכות עם הגברים והרבנית רוזנבלט עם הנשים. בהתוועדות הועלו זכרונות יחד עם קבלת החלטות טובות על מנת למנף את הפעילות בשכונה על אף ההתמודדויות הקיימות לסיפור המלא
אנ

ר' נדב פרידלנדר, ממקורבי בית חב"ד נוה שאנן מספר על השבת המיוחדת שארגן יחד עם מקורבי בית חב"ד בשכונה כהצדעה לשליח הרבי הרב אברהם דב רוזנבלט.

"בעבר כבר התקיימו שבתות גיבוש בארגונו של השליח הרב רוזנבלט, במקומות נופש שונים אלא שהפעם זה היה שונה. הפעם אנחנו המקורבים חשבנו שהגיע הזמן לתת ביטוי להערכה העצומה שאנו חשים כלפי הרב רוזנבלט שהתחיל איתנו ממש מא-ב של אידישקייט, כאשר לחלק גדול מאיתנו לא היה כל מושג ביהדות. דאג לנו בגשמיות וברוחניות והוביל אותנו יד ביד עד ששם אנ"ש נקרא עלינו.

המדובר הוא ביותר מעשרה זוגות מבני ובנות השכונה שהחלו את התקרבותם בשכונת נוה שאנן, ע"י הרב רוזנבלט. כיום הקימו רובם בתים חסידיים והאחרים לומדים בישיבות חב"ד בצפת וברמת אביב כתמימים מן המניין ובמכונים לבנות.

הרב רוזנבלט הגיע לשכונה לפני שש שנים בלבד וכבר הצליח לחולל מהפך חב"די בשכונה. לא בסיסמאות אלא בעבודה פנימית, אישית, עם קשת רחבה של מקורבים.

במהלך השבת התוועד הרב רוזנבלט שעות ארוכות עם הגברים והרבנית רוזנבלט עם הנשים. בהתוועדות הועלו זכרונות יחד עם קבלת החלטות טובות על מנת למנף את הפעילות בשכונה על אף ההתמודדויות הקיימות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.