מערכת COL | יום כ"ג אדר ב ה׳תשס״ח 30.03.2008

דימונה: החלו המדידות להקמת מקוה חב"ד

אחר שנים רבות ללא מקוה חב"ד בדימונה כשעל נשות חב"ד והמקורבים לנסוע אל מחוץ לעיר, הוחלט לפני מספר ימים שהגיע הזמן לעשות מעשה ■ בפגישות עם ראש העיר ומזכיר המועצה הדתית נתקבלה הסכמה לכך שמקוה חב"ד יוקם צמוד למקוה קיים ויהווה אגף נוסף ומפואר למקוה קיים, כך שגם יתופעל ויתוקצב באופן שוטף על ידי המועצה ■ היום, ראשון, החלו בעבודות המדידה של השטח על מנת לבדוק את גודל השטח המקסימלי המותר לבניה באותו מגרש בהתאם לתב"ע (תכנית בנין ערים) ובבית חב"ד מקוים שבתוך מספר שבועות תתאפשר כבר תחילת הבניה בפועל לסיפור המלא
דימונה: החלו המדידות להקמת מקוה חב
אחר שנים רבות ללא מקוה חב"ד בדימונה כשעל נשות חב"ד והמקורבים לנסוע אל מחוץ לעיר, הוחלט לפני מספר ימים שהגיע הזמן לעשות מעשה.

שליח הרבי הרב ישראל גליס וסמנכ"ל מוסדות חב"ד דימונה הרב ניסים חמו נפגשו עם רב העיר הרב יצחק אלפנט שבירך על היוזמה, וכך החל להתגלגל הרעיון לכדי ביצוע.

בפגישות עם ראש העיר ומזכיר המועצה הדתית נתקבלה הסכמה לכך שמקוה חב"ד יוקם צמוד למקוה קיים ויהווה אגף נוסף ומפואר למקוה קיים, כך שגם יתופעל ויתוקצב באופן שוטף על ידי המועצה.

היום, ראשון, החלו בעבודות המדידה של השטח על מנת לבדוק את גודל השטח המקסימלי המותר לבניה באותו מגרש בהתאם לתב"ע (תכנית בנין ערים) ובבית חב"ד מקוים שבתוך מספר שבועות תתאפשר כבר תחילת הבניה בפועל.

כסף לבנית המקוה עדיין אין, יחד עם זאת מקוים בבית חב"ד שעם קבלת אישורי הבניה יוכלו לגייס את התרומות הדרושות להקמת המקוה.

מנהל בית חב"ד הרב ישראל גליס מוסר כי לפני הפגישה הראשונה בנושא עם רב העיר, הוא ביקש את ברכת הרבי והניח את המכתב באגרות קודש חלק ט"ז עמוד רז, שם כותב הרבי "... ובודאי לדכוותי' אך למותר להביע תודה להשתדלותו והתעסקותו בענין המקוה טהרה.. ויהי רצון שיבוא הדבר לפועל בהקדם הכי אפשרי ובהידור הכי גדול... וידוע כמה הפליגו רז"ל אפילו בקדימת יום אחד... אשר טהרה מביאה כו' אלי' הנביא מבשר גאולתנו.." התשובה חיזקה אותי מאד שכן במצב של בית חב"ד היום לא ניתן לחשוב על הוצאות קטנות בהרבה ממקוה, אולם בודאי שבע"ה נראה את ברכת הרבי מתקיימת. 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.