מערכת COL | יום כ"ג אדר ב ה׳תשס״ח 30.03.2008

ציבין: ישראל מסרבת לבקש מהרוסים לשחרר את קליין

במסגרת המאבק המשפטי והציבורי הרחב, אשר מנהל עו"ד מרדכי ציבין, על מנת לגרום לשחרור של סא"ל (מיל.) יאיר קליין, העצור במוסקבה בשל בקשת הסגרה של קולומביה, נפגשה עו"ד ציבין עם סמכ"ל משרד החוץ הרוסי, מר ירחוב, במהלך ביקורו האחרון בישראל ■ בקשר לפגישה זו, מצטט העיתון 'מעריב' בשם ציבין: "המדיניות של משרד החוץ, מובילה למסקנה מצערת וחמורה, עדיף לעצורים בחו"ל להיות בעלי אזרחות רוסית, להם בודאי תדאג רוסיה, מאשר להיות אזרחים ישראלים"  לסיפור המלא
ציבין: ישראל מסרבת לבקש מהרוסים לשחרר את קליין
עו"ד מרדכי ציבין

במסגרת המאבק המשפטי והציבורי הרחב, אשר מנהל עו"ד מרדכי ציבין, על מנת לגרום לשחרור של סא"ל (מיל.) יאיר קליין, העצור במוסקבה בשל בקשת הסגרה של קולומביה, נפגשה עו"ד ציבין עם סמכ"ל משרד החוץ הרוסי, מר ירחוב, במהלך ביקורו האחרון בישראל.

בקשר לפגישה זו, מדווח עתון מעריב מדווח כי: "משרד החוץ הרוסי הבהיר, כי לא יסייע בשחרור סא"ל (מיל.) קליין העצור במוסקבה, בנימוק כי ישראל לא פועלת לשחרורו". ציבין טוען, כי "המחלקה המשפטית במשרד החוץ, בראשות עו"ד אהוד קינן, עושה כל שביכולתה למנוע כל סיוע ממשי לקליין, אשר הוא אזרח ישראלי ולא סתם אזרח, אלא קצין בכיר ואחד מגיבורי ישראל. אני משוכנע כי רוסיה תסייע לקליין הרבה יותר מאשר משרד החוץ. רוסיה דואגת לאזרחיה ובמיוחד לאלה שסיכנו חייהם למען המולדת ונוהגת בהגינות ובאחריות גם באזרחים של מדינות אחרות. הם אינם מבינים מדוע ישראל אינה דואגת לקליין. יש לי נסיון חיובי מאוד עם המערכת המשפטית ברוסיה. הם העניקו חנינה לישראלי אשר נשפט לעשר שנות מאסר ושחררו בערבות עצירים ישראלים חולים. המדיניות של משרד החוץ, מובילה למסקנה מצערת וחמורה, עדיף לעצורים בחו"ל להיות בעלי אזרחות רוסית, להם בודאי תדאג רוסיה, מאשר להיות אזרחים ישראלים".

עוד אמר ציבין: "איך ייתכן שגורמים מהבכירים ביותר במערכת הבטחונית וחברי כנסת רבים, מסייעים לי במאמציי לגרום לגירוש קליין לישראל ואילו דווקא עו"ד זוטרים לעומתם, במשרד החוץ מונעים זאת. לא ייתכן כי משרד החוץ יחליט להפקיר אזרח ישראלי לחסדיה של מערכת משפט של מדינה נחשלת ובלתי הוגנת כמו זו של קולומביה".

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.