מערכת COL | יום כ"ב אדר ב ה׳תשס״ח 29.03.2008

באורנבורג חגגו ערב "לנשים בלבד"

בשבוע נערך באורנבורג שברוסיה כינוס הנשים השנתי הגדול, שהוקדש כולו לנשים, בו לקחו חלק יותר מ-200 נשים ובנות יהודיות מהקהילה היהודית באורנבורג. האירוע "האישה היהודייה בראי הדורות" הופק על ידי השליחה כנרת מאיירס ועסק בכל ההיבטים הקשורים לחייה של אישה מקומה ומעמדה במסורת וההיסטוריה היהודית ותפקידיה בבית היהודי לדיווח ולתמונות
באורנבורג חגגו ערב

בשבוע נערך באורנבורג שברוסיה כינוס הנשים השנתי הגדול, שהוקדש כולו לנשים, בו לקחו חלק יותר מ-200 נשים ובנות יהודיות מהקהילה היהודית באורנבורג. האירוע "האישה היהודייה בראי הדורות" הופק על ידי השליחה כנרת מאיירס ועסק בכל ההיבטים הקשורים לחייה של אישה מקומה ומעמדה במסורת וההיסטוריה היהודית ותפקידיה בבית היהודי.


הערב היה מחולק ל-4 חלקים כאשר כל חלק מאיר הבט אחר בחייה של האישה היהודייה: גיבורות בהיסטוריה היהודית, האמא היהודיה – האמת בסטריאוטיפ, תפקידים מסורתיים לאישה המודרנית, כלה ורעיה –חלומות והגשמתם.


במהלך הערב, הוקרנו קטעי אומנות רבים מצגות יפיפיות וקטעי וידיאו ובהם ראיונות עם אנשי רבים בגילאים שונים מהקהילה שנשאלו על ארבעת הנושאים הנ"ל.


אך גולת הכותרת הייתה ללא ספק פתיחה רשמית חגיגית של ארגון "שפרה ופועה" שיפעל בסיוען של נשים ממועדון חיה מושקא הפועל בעיר ומטרתו לסייע ולעודד את הילודה בקרב משפחות יהודיות בקהילה באורנבורג, השליחה הציגה ערכת מתנה שתינתן לכל יולדת ובה ציוד בסיסי לרך הנולד.


ולסיום כמתנה לנשים הוצגה על ידי תלמידי בית ספר אור אבנר בעיר הצגה שזיכתה את בית הספר במקום הראשון בתחרות הצגות של תיאטרוני ילדים באורנבורג "חכמת המלך שלמה" הוא שכתב לפני אלפי שנים את מזמור "אשת חיל" ודבריו נותרו אקטואליים עד היום הזה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.