מערכת COL | יום כ"א אדר ב ה׳תשס״ח 28.03.2008

פורים משולש במכללת "אור חיה" בירושלים

פורים משולש במכללת "אור חיה" בירושלים עבר בשמחה אמיתית. במוצאי שבת התוועדו הבנות במלווה מלכה פורימי, ולאחריו פצחו במסיבת פורים מיוחדת מלאה בשירה וריקודים, כאשר במרכז הערב הגיע לשמח את הבנות ר' יוני פיין. למחרת בשעות הצהריים נערכה סעודת פורים ■ האולם היה מלא עד אפס מקום וברגע שבנות קמו והלכו קבוצת בנות חדשה תפסה את מקומן  לסיפור המלא
פורים משולש במכללת

פורים משולש במכללת "אור חיה" בירושלים עבר בשמחה אמיתית. במוצאי שבת התוועדו הבנות במלווה מלכה פורימי, ולאחריו פצחו במסיבת פורים מיוחדת מלאה בשירה וריקודים, כאשר במרכז הערב הגיע לשמח את הבנות ר' יוני פיין. למחרת בשעות הצהריים נערכה סעודת פורים.

את השולחנות והקישוטים הרבים ערכו הבנות בחדר האוכל החדש והמרווח. בעזרת הנשים הסעודה התנהלה בשיטת "הכיסא החם". האולם היה מלא עד אפס מקום וברגע שבנות קמו והלכו קבוצת בנות חדשה (שהגיעה מאוחר כי חזרה מסיבוב "מבצעים" של חלוקת משלוחי מנות בשכונות המרוחקות של ירושלים) תפסה את מקומן.

בעזרת הגברים, התוועדו הרב קולטון והרב גולן, והמשיכו לגלות בהתלהבות מרובה את כל רזי המגילה. באמצע הסעודה ומרוב המשקה המשמח יצאו הגברים לחצר הגדולה של חדר האוכל ולצלילי השמחה של הנגן החסידי ר' גד קולטון פצחו ברקודי עד דלא ידע עד לשעות הערב.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.