מערכת COL | יום כ"א אדר ב ה׳תשס״ח 28.03.2008

הרב אשכנזי כובד בסנדקאות לעולה מרוסיה

השבוע, בוצעו על-ידי אירגון "ברית יוסף יצחק" בראשות הרב ירון עמית תשעה בריתות במעמד הרב מרדכי שמואל אשכנזי מרא דאתרא של כפר חב"ד. הרב אשכנזי כובד בסנדקאות והעניק ל"רך" הנימול את הסידור תהילת ה' ברוסית שהארגון מעניק למזכרת מהברית לכל הנימולים ■ לארגון נתוסף לאחרונה "שלוחי תורה" אשר מלווים את הנימולים ומשפחותיהם ומלמדים אותם הנחת תפילין מצות בסיסיות ועל מעלת מצוות המילה לסיפור המלא
הרב אשכנזי כובד בסנדקאות לעולה מרוסיה

השבוע, בוצעו על-ידי אירגון "ברית יוסף יצחק" בראשות הרב ירון עמית תשעה בריתות במעמד הרב מרדכי שמואל אשכנזי מרא דאתרא של כפר חב"ד. הרב אשכנזי כובד בסנדקאות והעניק ל"רך" הנימול את הסידור תהילת ה' ברוסית שהארגון מעניק למזכרת מהברית לכל הנימולים.

האחראי ומרכז את פעילות הארגון בארץ, ר' אריה עמית מסר ל-COL כי פעולות הפרסום שנערכו לאחרונה ע"י הארגון, העלו את רמת התודעה בקרב ציבור המבוגרים ובעיקר בקרב העולים ממדינות חבר העמים, שנמנע מהם לקיים את ברית המילה כתינוקות בארץ מוצאם, אך לאחר שנחשפו לאפשרות לקיים את מצוות הברית מילה, פנו לארגון וביקשו להיכנס בבריתו של אברהם אבינו.

לארגון נתוסף לאחרונה "שלוחי תורה" אשר מלווים את הנימולים ומשפחותיהם ומלמדים אותם הנחת תפילין מצות בסיסיות ועל מעלת מצוות המילה.

המעוניינים ליטול חלק בקיומה של מצווה נעלית זאת כסנדקים (ידוע כי חז"ל מציינים כמה סגולות לסנדקאות ובפרט הסגולה לעשירות) מוזמנים לפנות לטל': ‎057-770-7702 או 0503770775

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.