מערכת COL | יום כ' אדר ב ה׳תשס״ח 27.03.2008

פורים שמח במיוחד בחולון

פעילי בית חב''ד ותלמידי ישיבת חב''ד הביאו את שמחת הפורים לעשרות אלפי תושבי העיר ואורחיה צעירים וקשישים, חולים ומבוגרים, אלמנות צה"ל ונפגעי הטרור, שקיימו את מצוות חג הפורים בשמחה רבה ובהתרגשות גדולה ■ בבתי הרפואה ובבתי אבות כמו גם בתאי המעצר ניכרת היתה השמחה על פניהם של המשתתפים שנבצר מהם לחגוג את חג הפורים כבכל שנה כשהם שרים את שירי החג וניכר היה כי ברגעים אלו שכחו על המקום בו הם שוהים לסיפור המלא
פורים שמח במיוחד בחולון

פעילי בית חב''ד ותלמידי ישיבת חב''ד הביאו את שמחת הפורים לעשרות אלפי תושבי העיר ואורחיה צעירים וקשישים, חולים ומבוגרים, אלמנות צה"ל ונפגעי הטרור, שקיימו את מצוות חג הפורים בשמחה רבה ובהתרגשות גדולה.

עם כניסת חג הפורים יצאו פעילי חב''ד מלווים בשליח ומנהל בית חב''ד בעיר הרב ירחמיאל גורליק והרב דוד ביטון מבית חב''ד אל תחנות המשטרה, מוקדי מכבי האש וכוחות ההצלה, המרכזים הרפואיים, בתי-האבות, ריכוזי העולים, במועדונים לבריאות הנפש ובתי-הכלא ותאי-המעצר. שם קראו את המגילה וחילקו  למאות המשתתפים 'משלוחי מנות' על מנת להחליפם בינהם ולקיים את מצוות משלוח מנות.

בבתי הרפואה ובבתי אבות כמו גם בתאי המעצר ניכרת היתה השמחה על פניהם של המשתתפים שנבצר מהם לחגוג את חג הפורים כבכל שנה כשהם שרים את שירי החג וניכר היה כי ברגעים אלו שכחו על המקום בו הם שוהים...

בבוקרו של חג הפורים שוב יצאו פעילי בית חב''ד  לזיכוי תושבי העיר במצוות קריאת מגילה ומשלוח מנות בקניונים, בבתי עסק ומפעלים באיזור התעשיה למאות איש במקומות עבודתם, כמו גם בתחנות מד"א משטרה ומכבי אש בעיר.

במהלך החג ביקרו פעילי חב''ד אצל אלמנות צה"ל ומשפחות נפגעי הטרור והעניקו לכל משפחה מארז נאה של משלוח-מנות .ביקורים אלו מעניקים למשפחות רגעי שמחה וחיזוק.

כמו''כ חילק בית חב''ד סכומי כסף שהתקבלו מתושבי העיר ל'מתנות לאביונים' למשפחות נזקוקות בעיר.

מנהל בית חב''ד הרב ירחמיאל גורליק מסכם ואומר כי אמנם החג הוא רק 24 שעות אבל אפשר לומר כי הפעילות הנרחבת שנערכה בעיר היתה הרבה מעבר למגבלות הזמן של היממה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.