מערכת COL | יום י"ט אדר ב ה׳תשס״ח 26.03.2008

פורים בגזרת אילת: המספרים מדברים

15.000 משלוחי מנות, 3000 ילדים בפעילויות בתי ספר וגנים, 35 תמימים שהגיעו לתגבר פעילות, 300 איש בסעודת פורים, 2000 אנשים ששמעו קריאת מגילה, 8 טנקי מבצעים שהופעלו לפעילות, 10.000 דפי פרסום אודות החג - כל אלו יצרו את אווירת חג הפורים בעיר אילת והאיזור כשכבר בשבוע שלפני פורים התקיימה פעילות רבתי בבתי הספר והגנים בעיר ע"י הרב מנדי קליין מנהל בית חב"ד באילת  כל הפרטים וגלריית תמונות
פורים בגזרת אילת: המספרים מדברים
15.000 משלוחי מנות, 3000 ילדים בפעילויות בתי ספר וגנים, 35 תמימים שהגיעו לתגבר פעילות, 300 איש בסעודת פורים, 2000 אנשים ששמעו קריאת מגילה, 8 טנקי מבצעים שהופעלו לפעילות, 10.000 דפי פרסום אודות החג - כל אלו יצרו את אווירת חג הפורים בעיר אילת והאיזו.

שכבר בשבוע שלפני פורים התקיימה פעילות רבתי בבתי הספר והגנים בעיר ע"י הרב מנדי קליין מנהל בית חב"ד באילת ופרסומים איטנסביים בעיתונות המקומית ושידור רדיו מיוחד בליל פורים ברדיו "קול הים האדום" ששודר ע"י הת' ישראל אסולין שהעביר בשידור חי דיווחים שהשטח מכמה נקודות שבהם שהו התמימים ואנ"ש במחנות ומוצבי צה"ל הפזורים לאורך הגבול עם ירדן ומצריים כשבחלק מהבסיסים נעלצו התמימם ללון במוצבים יחד עם החיילים במהלך הלילה מאחר ומדובר באיזור עם סיכון גבוה.

(כזכור מאז פריצת הגבול בין עזה למצריים כוחות הביטחון נמצעים בגזרה זו בכוננות עליוה ואינם מאפשרים בחלק מהכבישים תנועה של כלי רכב אזרחיים, ובזה גרמו שמחה עצומה לחיילים שנשארו בבסיסים בסופ"ש זה של פורים כששהו איתם במהלך החג והביעו להם את שמחת החג גם במוצבים הנידחים ביותר ובזיכוי מצוות החג.

בעיר אילת הופעל זה השנה השלישית אוהל פורים ענק ע"י בית חב"ד כשעיריית אילת בונה בעצמה את האוהל ושלט ענק המזמין את אלפי התיירים שגדשו את אילת בסופ"ש של פורים ומידי חצי שעה שמעו עשרות אנשים את המגילה וזאת בנוסף לבית חב"ד שגם בו מידי שנה נערך מידי שעה עגולה קריאת מגילה שבה משתתפים מאות מתושבי העיר אילת ואורחיה.

ובסעודת פורים הענקית שאורגנה ע"י הרב יחיאל קוצר ורעיתו השתתפו כ - 300 אנשים ובהם תלמידות מדרשיית חב"ד באילת שחגגו במעמד זה פתיחה לא רשמית של המבנה החדש והמפואר שימש מעתה את תלמידות המדרשה החבדי"ת הפועלת בהצלחה רבה באילת מזה כשנתיים. בניהולה המסור של הגב' יהודית טגר שאף נידבה את ביתה הפרטי במשך תקופה ארוכה עד למעבר למבנה החדש הנ"ל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.